AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Jeg flasser nesten på nesa og i t-sonen. Må tydeligvis bytte krem.. Noen som har forslag til en god ansiktskrem som ikke kostet en formue? Helst i butikk/apotek. Evt Coverbrands, siden de har 20% rabatt hele helgen.Anonymous poster hash: f82fd...858
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Jeg bruker Dermalogica skin smoothning cream mot min tørre hud og synes den funker veldig bra:)Anonymous poster hash: 99af1...0a7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Jeg pleide også å flasse så jeg startet med skrubb pluss denne: http://webshop.bodyshop.no/detaljer/98330/vitamin-e-intense-moisture-cream Aldri hatt problemer siden:) Anonymous poster hash: 346b7...420
Gjest avocadoen Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Jeg har tørr hud og psoriasis. Bruker la roche possay sin type rensemelk (den er hvit, men trenger ikke vaskes av) og den blir huden mye fetere av. Og så bruker jeg La roche possay sin krem for tørr hud på dag og The Body Shop sin nattkrem for tørr hud (den rosa) på natt Er veldig fornøyd med dette
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 For flassing i huden, pleier det å hjelpe å skrubbe huden 1-2 ganger pr uke, samt bruke fuktmaske. Hvis man da allerede renser hud morgen/kveld samt bruker dag (og eventuelt nattkrem) Jeg har prøvd ut mange gode dag og nattkremer, varierende i pris, men de jeg syns er supre hvis huden virkelig trenger mye fukt, og som også kan brukes av tørre hudtyper (jeg har kombinert/fet hud) er: - Linda Johansen TLC Daily Moisturiser (litt dyr, men utrolig drøy) - Decleor Hydra Floral Rich cream - Matis Fundamental Beautyfying cream - Emergin C Organics Phytocell cream En peeling som ikke er en skrubb, men kjemisk peeling i form av peel pads, eller toner med eksfolierende virkning pleier også å ha veldig positiv effekt på flassing i huden. Anonymous poster hash: b5c42...0cb
Håndkrem Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 er veldig tørr og den som fungerer best for meg av alle kremer (som er billig) er garnieer sin rosa ansiktskrem - Garnier soft essentials face cream for dry skin. Må virkelig prøves!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Bruker Decubal anti-itch gel som jeg kjøper på apoteket. Er ikke alltid de har den inne, men de bestiller den inn til meg. Anonymous poster hash: aa005...9f3
Asso Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 vichy liker jeg =) Slet selv med mye tørr hud rundt nese og i pannen..
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Miniderm eller karbamid. Pass på å finne en krem med urin. Anonymous poster hash: cd55a...df5 1
Magnifique Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Tråden er ryddet for reklame. - Magnifique, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå