Gå til innhold

Jeg er klengete og usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år, man skulle tro at jeg var voksen nok til å ikke være klegete. Men min egen usikkerhet gjør at jeg hele tiden trenger bekreftelse og vite at jeg er "god nok".

Jeg jobber sammen med psykolog for å få bedre selvtillitt.

Men jeg treffer jo menn, og det som skjer er at jeg gir sex altfor tidlig (fordi jeg føler at jeg må, ellers forsvinner de) (og ja, da er de jo drittsekker)

Men om de ikke er drittsekker, så legger jeg alt for mye i ting uten at det er det samme fra mannens side. jeg klarer liksom ikke helt og være casual og tilbakelent. Rett og slett (tror jeg), fordi troen på meg selv er der.

Jeg leter etter noen praktiske tips for å stoppe meg selv i situasjonen når jeg tar det for langt, eller sender meldinger når jeg vet at jeg ikke bør, men ikke klarer og stoppe meg selv.

jeg sender bare sånne søte meldinger og snaps, men alt for mye, der resulatet blir at mannen bli skremt eller lei.

Jeg tenker at jeg kan like gjerne jobbe med å gjøre disse tingene annerledes, samtidig som jeg jobber med selvtillitten. To fluer i en smekk :fnise:

Anonymous poster hash: 54597...032
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle være # troen på meg selv IKKE er der # i fjerde avsnitt :plystre:

Skrevet

Dersom du møter rett mann er det ikke noe problem at du er litt pågående, men når det vipper over til å bli klengete kan det være slitsomt. Har dessverre ikke noe godt råd annet enn at du må velge bedre hvem du dater først. Ved riktig mann er det overhodet ingen problem å ha sex tidlig uten at han ser på deg som ett engangsligg.

Anonymous poster hash: 55d66...aa4
Skrevet

Det er vanskelig å ha forståelse for at du ikke klarer å kontrollere din egen oppførsel. Når du egentlig vet at du ikke bør sende flere meldinger, eller gå så tidlig til sengs. Kanskje det er dette som er mest skremmende for menn, den manglende kontrollen. Du skriver jo at du ikke klarer å stoppe deg selv. Det er en ansvarsfraskrivelse. Du burde trene deg i å ikke ha en mann å klenge på. Rett og slett å klare å være helt uten en stund. Du bør lære deg at det faktisk er du selv og ingen andre som har kontroll over dine handlinger.

Anonymous poster hash: 8ee2c...e99
Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg er 29 år, man skulle tro at jeg var voksen nok til å ikke være klegete. Men min egen usikkerhet gjør at jeg hele tiden trenger bekreftelse og vite at jeg er "god nok". Jeg jobber sammen med psykolog for å få bedre selvtillitt. Men jeg treffer jo menn, og det som skjer er at jeg gir sex altfor tidlig (fordi jeg føler at jeg må, ellers forsvinner de) (og ja, da er de jo drittsekker) Men om de ikke er drittsekker, så legger jeg alt for mye i ting uten at det er det samme fra mannens side. jeg klarer liksom ikke helt og være casual og tilbakelent. Rett og slett (tror jeg), fordi troen på meg selv er der. Jeg leter etter noen praktiske tips for å stoppe meg selv i situasjonen når jeg tar det for langt, eller sender meldinger når jeg vet at jeg ikke bør, men ikke klarer og stoppe meg selv. jeg sender bare sånne søte meldinger og snaps, men alt for mye, der resulatet blir at mannen bli skremt eller lei. Jeg tenker at jeg kan like gjerne jobbe med å gjøre disse tingene annerledes, samtidig som jeg jobber med selvtillitten. To fluer i en smekk :fnise:Anonymous poster hash: 54597...032

Hvorfor er de drittsekker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...