AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Kranglet med kjæresten min for et par dager siden, og jeg hadde en spontanabort (visste ikke at jeg engang var gravid), virket som han ble veldig lei seg over det, og ville ha meg bort (det ville han mens vi kranglet også). Jeg dro, og jeg har ikke hørt noe fra han siden. Har ikke snakket med noen ang aborten, og lurer på hvordan det går med han. Synes det er veldig rart at vi ikke skal ha noe mer med hverandre å gjøre helt sånn plutselig. Jeg er så fortvilet, og så usikker på hva jeg skal gjøre. Har alle tingene mine der, men orker egentlig ikke hente de. Vi har gjort det slutt før, og jeg er ikke sikker på om dette er helt slutten, og jeg aner ikke selv hva jeg vil. Egentlig tror jeg at jeg vil ha han tilbake, men på en annen side så vil jeg ikke ha han tilbake hvis han ikke viser meg at jeg er verdt å kjempe for, orker ikke dra dit for å bli skuffet. Hver gang har jeg kjempet med alt jeg har for at vi skal bli sammen igjen, han gir mest faen. Jeg elsker han jo så høyt fremdeles, og det gjør veldig vondt. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, bare må lufte tankene litt og kanskje få noen tilbakemeldinger fra dere. Lurer på hvordan han har det, men jeg klarer ikke spørre hanAnonymous poster hash: 011e2...329
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Han bør lure på hvordan DU har det, ikke omvendt. Anonymous poster hash: db258...f70 1
Gjest Jon blund Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Spontanabort, også forventer du at han ikke kjemper for deg? Haha noen personer altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå