AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Hei. En jeg deiter har en bruker på KG, og han har fortalt meg brukernavnet. Det er i og for seg greit at han er på KG, men da jeg kikket igjennom innleggene hans, så jeg at han bare engasjerte seg i politikk og sånn. Han har f.eks. aldri vært inne på "vi som sørger" - forumet og kondolert, og han har heller aldri gratulert noen i mamma-dagbøkene. Kan han være psykopat? Anonymous poster hash: 0324d...c90 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Haha. Da er det mange psykopater her inne. Anonymous poster hash: 03523...823 18
Måndagsbarn Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Haha.. Shit, jeg er nok psykopat jeg også, gjør heller ikke det. Nå må jeg nok gå i meg selv her. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Definitivt. Eh. Anonymous poster hash: 5dbf3...23b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 I det skjemaet vi bruker for å sette kvalifiserte KG-psykopat-diagnoser på brukerne her inne, så er det jo en egen rubrikk for "Mangel på deltakelse i graviditetsdagbøker". Alene gir det ikke et sikkert svar, selv om det jo er en sterk indikator, så jeg skjønner bekymringen. Men om han i tillegg har gitt uttrykk for å ville ha privatliv og/eller ha en kvinnelig venn, så har du garantert med en reinspikka psykopat å gjøre, ja. ..med mindre han har gitt minst to hjelpsomme svar om enten kjæledyr, hus og hjem eller matlaging? Da er det mulig han ikke er en psykopat, men bare en drittsekk. Anonymous poster hash: 36eb5...5b5 21
bruker_K Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 regner med at dette er en spøk..? har heller aldri kondolert, gratulert. Går inn på de emnene som engasjerer meg, og siden jeg ikke har barn, går jeg aldri inn på noe mamma-greier... og siden jeg ikke sørger, går jeg heller ikke dit 2
Aliquis Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Menn som ikke involverer seg i graviditetsbøker er en ganske klokkeklar indikasjon på en mental forstyrrelse. De fleste menn elsker alt som har med graviditet å gjøre, særlig med mennesker som de aldri har møtt, og aldri kommer til å møte. Jeg kan garantere at alle friske menn har vært innom minst 5, mamma-dagbøker i sitt liv. Selv lagde jeg bruker kun for å gratulere i nevnte dagbøker. 12
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Menn som ikke involverer seg i graviditetsbøker er en ganske klokkeklar indikasjon på en mental forstyrrelse. De fleste menn elsker alt som har med graviditet å gjøre, særlig med mennesker som de aldri har møtt, og aldri kommer til å møte. Jeg kan garantere at alle friske menn har vært innom minst 5, mamma-dagbøker i sitt liv. Selv lagde jeg bruker kun for å gratulere i nevnte dagbøker. Er du singel? TS Anonymous poster hash: 0324d...c90 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Hei. En jeg deiter har en bruker på KG, og han har fortalt meg brukernavnet. Det er i og for seg greit at han er på KG, men da jeg kikket igjennom innleggene hans, så jeg at han bare engasjerte seg i politikk og sånn. Han har f.eks. aldri vært inne på "vi som sørger" - forumet og kondolert, og han har heller aldri gratulert noen i mamma-dagbøkene. Kan han være psykopat? Anonymous poster hash: 0324d...c90 Det jeg har å si til dette er : LOL! Stakkars mann, er jo ikke så vanlig å stikke innom for å kondolere og gratulere ukjente. Er mer en kvinnegreie det tror jeg. Anonymous poster hash: 9575c...278
Gjest alegria Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Faen, er visst psykopat jeg...
Anglofil Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå