AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Hei! Jeg skal først og fremst starte med at jeg er så fryktelig sliten av meg selv og hvordan jeg tenker.. Greia er at jeg nylig har flyttet til utlandet for og studere, meeeen før det har jeg gjort den fantastiske prestasjonen og holde på med en jente der hjemme i fedrelandet. Alt har gått helt fantastisk og vi har møttes et par ganger før jeg nå dro for et par uker siden. I etterkant av dette har kontakten naturligvis gått ned noe og merker i større grad at hun ikke er like gira, noe som får meg til å tenke,stresse, bekymre meg, føle meg stressa over at hun skal treffe noen andre eller slutte og snakke med meg. Har i overkant mange ganger tatt opp dette med henne og er nå redd for at hun får et inntrykk av meg som "masete" eller "sutrende" da jeg blir veldig "desp" i måten jeg er når jeg er redd for å miste noe! Hun sier jo selv at vi skal møtes de gangene jeg er hjemme og at hun ikke kommer til å finne seg noen andre osv, men klarer ikke helt og ta henne på ordet.. Alle vet jo at man aldri kan vite hva som skjer her i livet! Hun er fortsatt ikke "min" og hver gang hun drar ut på byen etc sitter jeg alltid med en klump i halsen, med masse negative tanker om at "nå skjer det" osv.. Jeg lurer så gjerne på hva dere av det kvinnelige kjønn her inne tenker i forhold til sånt? Hadde dere gitt opp han dere holdt på med om han dro til utlandet ( i ett år) eller hadde det ligget i bakhodet? Håper noen kan hjelpe meg med dette..! Anonymous poster hash: ba286...589
Gjest Iben Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 (endret) Dere har "møttes et par ganger før du dro", og nå driver du og gnager og messer om at hun kanskje kommer til å treffe noen andre på byen mens du er i utlandet? Newsflash: Ja, det kan skje, både at hun blir mindre gira på deg og at hun treffer - og får øynene opp for - noen andre. Aksepter det. Dere er ikke kjærester, og i hennes øyne har dere sikkert ikke "noe på gang" en gang (siden du skal flytte). Mitt tips: Ikke nevn så mye som et kløyva ord mer om disse psyke tankene dine, for du vil fremstå som både sykelig sjalu og desperat. Endret 20. september 2014 av Iben
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Dere har "møttes et par ganger før du dro", og nå driver du og gnager og messer om at hun kanskje kommer til å treffe noen andre på byen mens du er i utlandet? Newsflash: Ja, det kan skje, både at hun blir mindre gira på deg og at hun treffer - og får øynene opp for - noen andre. Aksepter det. Dere er ikke kjærester, og i hennes øyne har dere sikkert ikke "noe på gang" en gang (siden du skal flytte). Mitt tips: Ikke nevn så mye som et kløyva ord mer om disse psyke tankene dine, for du vil fremstå som både sykelig sjalu og desperat. Det der var det mest ærligste svaret jeg har vært borti, takk! Tror jeg må steppe ned en god del hakk og gi litt mer faen. Og du har nok rett, i hennes øyne er det nok ikke noe på gang, kanskje mer fra min side siden det er jeg som sitter her og sturer for meg sjæl i et annet land. Prøver vel bare å holde det som var i live i frykt for å "miste henne", men sånn er det vel bare. Anonymous poster hash: ba286...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå