AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 I år skal jeg nok for føste gang kun feire jul med kjæresten. Hva gjør dere egentlig selve julekvelden? Anonymous poster hash: c09ae...905
LilleEirin Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Jeg feirer alltid med nærmeste familie
sweg Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Feirer jul med familien fordi jeg er forever alone på guttefronten. Hva skjer med juletråder den 20. september egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Feirer jul med familien fordi jeg er forever alone på guttefronten. Hva skjer med juletråder den 20. september egentlig? Gleder oss Anonymous poster hash: 71c3b...0cc 1
heihei123 Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 I år skal jeg nok for føste gang kun feire jul med kjæresten. Hva gjør dere egentlig selve julekvelden? Anonymous poster hash: c09ae...905 så spennende! Har dere noen tradisjoner som feks kirka osv? Selv feirer jeg med både familie og kjæreste, men om jeg bare hadde feiret sammen med han ville jeg videreført de tradisjonene jeg har vokst opp med. Julestrømpe, julefilmer, evt kirke, god mat, god dessert ++, åpning av gaver i fred og ro (gjerne med et glass vin) Det blir sikkert kjempekoselig!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Åh, det høres utrolig koselig ut!! Tror jeg snakket med kjæresten din, og samlet det beste av begges tradisjoner. For meg og kjæresten ville det kanskje vært noe ala dette: - Starte dagen med julefrokost og julestrømpe foran barnetv - Kle på oss, og dra på grøtlunsj med mandel hos mamma og pappa (evt. lage det til hjemme hos oss selv) - Dra hjem, gjøre til julemiddag og pynte oss - Høre sølvguttene på tv, mens julen ringes inn. - Se Karl Bertil Jonssons julafton - Servere julemiddag - Juleevangelige leses opp - Koselig og intim gaveopppakkning - Se på hyggelig julefilm, spille kortspill, og kose oss max til vi sovner. 1. juledag ville det vært opp til "julefrokost" hos svigerfamilien, som ville vart hele dagen. Anonymous poster hash: b3916...347 4
Ruskemor Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Åh, det høres utrolig koselig ut!! Tror jeg snakket med kjæresten din, og samlet det beste av begges tradisjoner. For meg og kjæresten ville det kanskje vært noe ala dette: - Starte dagen med julefrokost og julestrømpe foran barnetv - Kle på oss, og dra på grøtlunsj med mandel hos mamma og pappa (evt. lage det til hjemme hos oss selv) - Dra hjem, gjøre til julemiddag og pynte oss - Høre sølvguttene på tv, mens julen ringes inn. - Se Karl Bertil Jonssons julafton - Servere julemiddag - Juleevangelige leses opp - Koselig og intim gaveopppakkning - Se på hyggelig julefilm, spille kortspill, og kose oss max til vi sovner. 1. juledag ville det vært opp til "julefrokost" hos svigerfamilien, som ville vart hele dagen. Anonymous poster hash: b3916...347 Dette hørtes bare kjempe koselig ut Sånn jul har jeg ønsket med i flere år
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Åh, det høres utrolig koselig ut!! Tror jeg snakket med kjæresten din, og samlet det beste av begges tradisjoner. For meg og kjæresten ville det kanskje vært noe ala dette: - Starte dagen med julefrokost og julestrømpe foran barnetv - Kle på oss, og dra på grøtlunsj med mandel hos mamma og pappa (evt. lage det til hjemme hos oss selv) - Dra hjem, gjøre til julemiddag og pynte oss - Høre sølvguttene på tv, mens julen ringes inn. - Se Karl Bertil Jonssons julafton - Servere julemiddag - Juleevangelige leses opp - Koselig og intim gaveopppakkning - Se på hyggelig julefilm, spille kortspill, og kose oss max til vi sovner. 1. juledag ville det vært opp til "julefrokost" hos svigerfamilien, som ville vart hele dagen. Anonymous poster hash: b3916...347 *Tror jeg hadde snakket med kjæreten min , skulle det stå Anonymous poster hash: b3916...347
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Vi har feiret bare oss to de siste 13 julene. Det er det smarteste vi har gjort å begynne våre egne juletradisjoner. Slutt på stress og mas fra foreldre/svigers om å reise hit og dit. Vi begynner dagen med frokost og tre nøtter til askepott. Deretter lang tur med hunden før vi drar hjem og lager middag. Etter middag, er det en ny tur med hunden før vi åpner pakker. Vips så er den julekvelden over, helt uten stress Anonymous poster hash: a7fc8...b50
melatonin Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Jeg og samboeren min feiret sammen alene en gang, forde jeg skulle på nattevakt og ikke hadde lyst å dra ut på noe. Han jobbet noen timer på morgenen da.. Men vi startet på lille julaften med trepynting og gløgg( og prøvde å holde katten ute av treet) koselig kvledsmat med ferske rundstykker og masse pålegg, så en koselig film, på selve dagen så fyrte jeg opp i peisen så det ble godt og varmt, koste med katten, spiste god frokost og så barne TV(hadde vært koselig om mannen var hjemme) så begynte jeg smått med middag, når mannen kom hjem gikk vi oss en tur og fikk frisk luft, kosa oss med katten før ribbemiddagen ble satt på bordet, hadde skikkelig middag selv om vi bare var to og katten fikk en god posjon med sin yndlings pate`, så gikk vi ut på hverandaen og hørte kirkeklokken ringe ønsket hverandre god jul, kysset og kastet oss over middagen. Etter på pakket vi opp en pakke hver før vi spiste dessert, resten av pakkene, koste oss på sofaen og så måtte jeg dra på jobb... men fortsatt den koseligste julen!
mianova Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Vi feirer vanligvis julaften med hver vår familie før vi møtes hjemme igjen i 23tiden. Da pleier vi å drikke vin og åpne gavene fra hverandre (samt kikke litt på hverandres gaver fra andre). I år derimot tenker vi å droppe både julaften og gaver til hverandre og heller dra til NY og feire på hotell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå