AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Leste denne. http://www.dinepenger.no/spare/derfor-sparer-kvinner-mindre-i-fond/23023568 Kvinner sparer i snitt 636 kroner i måneden i spareavtaler, mens menn sparer 849 kroner, viser en fersk undersøkelse gjennomført av Verdipapirfondenes forening (VFF). Er det en undersøkelse som man kan stole på? Er det så mange som sparer småe beløp? Anonymous poster hash: d0db6...e21
Gjest Blondie65 Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Jeg tror ikke undersøkelsen er helt feil, men jeg tror for det første at kvinner ofte har lavere lønn og dermed mindre å rutte med samt at noen av dem lar mannen stå for familiens sparing. Jeg ligger selv over gjennomsnittet - ca der menn er i undersøkelsen.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Trur nå også at kvinner kjøper mer dilldall til seg selv. Koser seg mer på cafe osv. Men visst denne undersøkelsen har rett så er det jo ikke langt unna kvinner og menn for å være ærlig. Men syns fortsatt beløpet var veldig lite. Anonymous poster hash: d0db6...e21 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Jeg tror ikke undersøkelsen er helt feil, men jeg tror for det første at kvinner ofte har lavere lønn og dermed mindre å rutte med samt at noen av dem lar mannen stå for familiens sparing. Jeg ligger selv over gjennomsnittet - ca der menn er i undersøkelsen. Jeg vet ikke helt om jeg tror det er så ofte at kvinner tjener så mye mindre bestandig men. . Jeg vet om flere kvinner som tjener like bra og bedre enn menn de er sammen med. Helt vanlige par som har utdannelser og jobber.Anonymous poster hash: a8ca4...a09
nojac Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Leste denne. http://www.dinepenger.no/spare/derfor-sparer-kvinner-mindre-i-fond/23023568 Kvinner sparer i snitt 636 kroner i måneden i spareavtaler, mens menn sparer 849 kroner, viser en fersk undersøkelse gjennomført av Verdipapirfondenes forening (VFF). Er det en undersøkelse som man kan stole på? Er det så mange som sparer småe beløp? Står det noen plass at mange sparer små beløp? Det er vel heller få som inngår slike avtaler, men disse kan godt spare store beløp. Ellers er det typisk at de som lever fett av gebyrene ved å selge slike avtaler forsøker å framstille det som at de som ikke har slike avtaler er dummere enn de som ikke gjør det., Selv holder jeg meg unna....
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Selv holder jeg meg unna? Anonymous poster hash: d0db6...e21
nojac Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Selv holder jeg meg unna? Ja, Jeg sparer mye, men ikke i noe Verdipapirfondenes Forening får noen glede av.... Om det er lurt eller ikke får vi se på om noen år. Jeg er av den kjedelige typen, som velger trygghet framfor risiko....
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Hvor mye sparer du i mnd da? Mer enn gjennomsnittet? Spar i bitcoin.. det burde være sikkert som banken. Anonymous poster hash: d0db6...e21
nojac Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Spar i bitcoin.. det burde være sikkert som banken. He he. Tror ikke det nei....
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Dem som ikkje våger litt.. vinner ikkje veitdu. Anonymous poster hash: d0db6...e21
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Jeg har spredt risikoen - noe er vanlig sparing, så er det en sammensatt fondspakke - noen fond med lav risiko, noe med middels og noe med høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå