Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til modne damer:

Jeg skal på jubileumsfest for eksamenskullet på grunnskole om noen uker. Der vil jeg blant annet treffe en jente jeg lekte med i skoletiden, og som viste seg naken for meg flere ganger fra seks- til trettenårsalderen.

Jeg har ikke sett henne på 20 år, men kunne godt tenke meg å takke henne for å ha gjort livet mitt mer spennende gjennom barneårene. Er det tenkelig at hun vil synes det er hyggelig? Eller er det overhengende fare for at hun oppfatter det som trakassering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmål til modne damer:

Jeg skal på jubileumsfest for eksamenskullet på grunnskole om noen uker. Der vil jeg blant annet treffe en jente jeg lekte med i skoletiden, og som viste seg naken for meg flere ganger fra seks- til trettenårsalderen.

Jeg har ikke sett henne på 20 år, men kunne godt tenke meg å takke henne for å ha gjort livet mitt mer spennende gjennom barneårene. Er det tenkelig at hun vil synes det er hyggelig? Eller er det overhengende fare for at hun oppfatter det som trakassering?

Jeg synes dette bør være et ikke-tema 20 år senere.

Anonymous poster hash: e8586...568

• Liker 4
Skrevet

nå er ikke jeg på din alder, men hadde nok syntes det var litt merkelig :P

Anonymous poster hash: 12bc7...db6
Skrevet

lukter troll jeg altså.

takk etter 50 år og ikke sett henne på 20. for ikke å nevne at hele teksten var merkelig. troll gå å legg deg det er sent :P

jeg ville sett på deg som en psyko som går rundt å tenker på noe som skjedde for 20 eller 50 år siden :P

Anonymous poster hash: fa8d9...6b1
  • Liker 2
Skrevet

Ser for meg at hun sikkert er gift og kommer til å gi deg et skikkelig bitchblikk når du takker henne. Så blir alt bare jævlig kleint. Jeg hadde ihvertfall ikke likt det, ihvertfall ikke for å gjøre "barndomsårene" dine mer spennende. Det hørtes bare ut som om du brukte å runke til minnet av henne naken når du var 12.

• Liker 2
Skrevet

TS her. Dette var tydeligvis en dårlig idé. Tusen takk for kommentarene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...