Gå til innhold

Ville du tatt liv av ditt barn under disse omstendinghete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemstilling:

Du har funnet din drømmemann. Han sjarmerer deg i senk og får deg til å føle som ei prinsesse av rang. Han virker sosialt ekstremt oppegående med store overfladiske kunnskaper og stor sosial kompetanse.

Dere har vært sammen i 6 måneder og dere har hatt sex. Du finner ut av at du har blitt gravid med denne drømmemannen.

Plutselig en dag får du et facebook brev av han eks-kone som sier "Pass deg for denne mannen, han virker alltid snill i starten men snart kommer du til å få juling og psykisk terror som en daglig rutine".

Først ler du av dette og tenker eks-kona virker sinnsyk. I god tro tar du opp denne meldingen med dine kjære elskede som du er gravid med å regner med at dere bare vil le av denne historien.

Men så feil tok du... Istedetfor å le av historien sammen så klikker din kjæreste helt .. Han skriker og hyler "DU DI JÆVLA MØKKAKJERRING FORFØLGER DU MEG?! DU ER SYK I HODET DITT ! DU BURDE VÆRT INNLAGT! DU ER FAEN MEG DET STYGGESTE SVINET JEG NOEN GANG HAR MØTT". Herved får du bekreftet at denne mannen er en psykopat slik eks-konen hans fortale deg.

Du forklarer deg med "neinei herregud slapp av, jeg fikk et brev på facebook av eksen din, slapp av vær så snill"

Men nei, han hadde ingen intensjoner om å slappe av... Han går løs på deg, han slår deg om og om igjen med all kraft til det svartner for deg. Når du våkner opp igjen med 2 blåiveiser og brudd i hele kroppen så ser du at kjæresten din har stjålet vesken din med dine kredittkort. Du ringer opp banken og hører at kontoen din er tømt for penger.

Politiet kommer inn i bildet og enden på historien er at du ALDRI trenger bli utsatt for kontakt med den psykopaten igjen i ditt liv..

MEN. Du er gravid med hans barn. Og psykopati er så absolutt høyst arvelig. Ville du tatt abort eller ville du tatt risikoen på at ditt barn ikke vil vokse opp som en iskald psykopat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du mener at abort er å ta livet av et barn?

Du vet at dette er noe omdiskutert?

• Liker 32
Skrevet

Jeg ville tatt det bort. Mest fordi at jeg ikke vil ha "påminnelser" om han.

Anonymous poster hash: 2e6a6...106
  • Liker 6
Skrevet

Hvor langt er du på vei da?

Anonymous poster hash: baacf...f0e

• Liker 4
Gjest constance90
Skrevet

Jeg ville tatt abort så lenge barnet er uønsket

• Liker 8
Skrevet

Hvor langt er du på vei da?

Jeg er mann. Jeg kan ikke bli gravid.

• Liker 1
Skrevet

selv synes jeg lite om abort.. så hadde ikke tatt abort, men har full forståelse her i denne situasjonen.
Tar man ikke abort, er denne mannen i livet ditt resten av livet, noe som jeg selv ikke ville ønsket...
på en annen side, hvis et barn er noe du ønsker, så har du jo sjansen nå.

Skrevet

Så, er dette en reel problemstilling, altså at mannen i denne historien er deg eller noen du kjenner?

• Liker 1
Skrevet

Så, er dette en reel problemstilling, altså at mannen i denne historien er deg eller noen du kjenner?

Nei dette er et fiktivt scenario. Jeg kjenner ingen psykopater og det burde psykopatene være glad for.

Skrevet

Nei og nei

Skrevet

Jeg mener man i første omgang bør ha barn med en type person man ønsker barnet skal vokse opp til å bli lik. Men for all del, dette barnet kan vokse opp til å bli verdens mest oppegående person. Jeg tror du heller skal tenke nøye gjennom om du virkelig vil ha dette barnet med tanke på hvem faren er, i steden for å tenke på hvorfan barnet kan ende opp.

• Liker 1
Skrevet

Nei dette er et fiktivt scenario. Jeg kjenner ingen psykopater og det burde psykopatene være glad for.

Ser du at det høres litt....psycho ut, når du legger på den? :icon_lol:

• Liker 18
Skrevet

Ser du at det høres litt....psycho ut, når du legger på den? :icon_lol:

Av erfaring så kommer alle dårlig ut av et kjennskap til meg. Dessuten, en psykopat drar energi fra sitt offer i form av sorg og lidelse men jeg har ikke noe mer sorg eller lidelse å gi. Det er tomt. Ergo ville ikke en psykopat kunne livnære seg på min energi

Skrevet

Jeg hadde tatt abort, ville ikke hatt noen påminnelse om denne psykopaten resten av mitt liv, ogikke ville jeg risikert og gi liv til en ny psykopat heller.

• Liker 1
Skrevet

Hadde tatt abort ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som mest sannsynlig er psykopat, men sønnen hans er da en fin fyr på alle måter. Det er da ikke alle barn av psykopater som vokser opp til å bli det selv. Så jeg hadde nok tatt sjangsen på at det gikk bra med ungen.

Anonymous poster hash: d1836...1c2

Skrevet

Jeg ville tatt abort. Vil ikke utsette et barn for samvær med en psykopat.

• Liker 4
Skrevet

Av erfaring så kommer alle dårlig ut av et kjennskap til meg.

Du "erfarer" sannsynligvis ikke akkurat det samme dem. :)

Dessuten, en psykopat drar energi fra sitt offer i form av sorg og lidelse men jeg har ikke noe mer sorg eller lidelse å gi. Det er tomt. Ergo ville ikke en psykopat kunne livnære seg på min energi

Ah, men det hørtes mer ut som en trussel om samme, eller større mynt i retur.

Skrevet (endret)

Du "erfarer" sannsynligvis ikke akkurat det samme dem. :)

Ah, men det hørtes mer ut som en trussel om samme, eller større mynt i retur.

Ja. Jeg tror ikke det er noe god ide å plage meg om dagene. Ex-bestevenninda mi vet hvorfor

Endret av WubWub
Skrevet

Tror jeg ville beholdt barnet om jeg var oppegående på mine egne bein og var ferdigutdannet osv. Ungen trenger da ikke å bli en psykopat når den vokser opp i et kjærlig hjem? Den psyko faren er jo ute av bildet forsåvidt med mindre han begynner å oppsøke sitt barn og fucker opp alt da såklart.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...