Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjæresten min er ute, enten med venner eller på byen, er det hel umulig å få tak i han. Han svarer hverken på meldinger eller når jeg ringer. Han lover ofte at han skal ringe meg senere, men det skjer aldri! Jeg prøver å ta meg sammen, men jeg blir så utolig lei!

Har jeg egentlig rett til å "kreve" at han skal svare meg? Når jeg er med venner eller er ute så svarer jeg han alltid! Det er så utrolig frustrerende!

Anonymous poster hash: b7dfd...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye ringer du/sender meldinger?

Skrevet

Det varierer. I kveld har han vært ute. Jeg sendte han to meldinger helt tidelig på kvelden (helt vanlige meldinger om hva jeg gjorde) ikke noe svar. Sendte han noen snapper, ikke noe svar. Så sendte jeg han en litt irritert melding ca tolv, ikke noe svar.. Men som sagt det varierer mye..

Skrevet

Hvorfor må han svare deg? La han være i fred vel.

Hvordan tar det seg ut med noen som tilbringer kvelden med å sende meldinger med kjæresten?

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Kommer kanskje an på innholdet i meldingene. Det er viktig å stole på kjæresten i et forhold. Skjønner at du kan føle sjalusi, men er dette i forhold til andre jenter eller at du gjerne ville at han skulle vært mer med deg?

Helt ærlig tror jeg ikke han svarer fordi han er med kompisene, og vil være til stede med dem. :)

Skrevet

Hvorfor må han svare deg? La han være i fred vel.

Hvordan tar det seg ut med noen som tilbringer kvelden med å sende meldinger med kjæresten?

Selfølgelig er det greit at han ikke snakker med meg hele kvelden! Men hvor mange sekunder koster det han å svare på en melding? Og ofte så sier han at han skal ringe meg, men det skjer jo aldri.

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor ønsker du at han skal ringe deg når han er med kompisene, og gjerne beruset?

Anonymous poster hash: 4a13e...a4e

Skrevet

Kommer kanskje an på innholdet i meldingene. Det er viktig å stole på kjæresten i et forhold. Skjønner at du kan føle sjalusi, men er dette i forhold til andre jenter eller at du gjerne ville at han skulle vært mer med deg?

Helt ærlig tror jeg ikke han svarer fordi han er med kompisene, og vil være til stede med dem. :)

Per nå så har vi ett avstandsforhold. Og begge har kanskje gjort ting som svekker tilliten litt. Jeg vet at jeg må jobbe med at jeg er sjalu, men i kveld er han faktisk på fest med ei jente han kyssa bare for noen uker siden. Og han lovet at han skulle ringe meg i løpet av kvelden. Når jeg vet han bare er med kompiser, klarer jeg stortsett å la være å sende meldinger.

Skrevet

Selfølgelig er det greit at han ikke snakker med meg hele kvelden! Men hvor mange sekunder koster det han å svare på en melding? Og ofte så sier han at han skal ringe meg, men det skjer jo aldri.

Jeg tror han sier at han skal ringe deg fordi han da får fred en stund.

Skrevet

Men hvorfor ønsker du at han skal ringe deg når han er med kompisene, og gjerne beruset? Anonymous poster hash: 4a13e...a4e

Mest fordi han sa han skulle gjøre det?

Skrevet

Jeg tror han sier at han skal ringe deg fordi han da får fred en stund.

I kveld skrev han at han skulle ringe meg, jeg sa at han ikke trengte gjøre det og at vi snakkes i morgen. Da skrev han at joda, han hadde alltid tid til meg.

Skrevet

... At folk gidder. Partnere som kysser og sexter andre av det motsatte kjønn, som har værr utro, kunne skrevet i evigheter. Hvorfor kaster dere bort mer av tiden deres på slike??? Selv har jeg en kar som respekterer meg 100%, han ber meg ALLTID med når han skal ut å drikke eller være med venner (blir selvfølgelig skjeldent med), de gangene jeg ikke orker å være med og mener han må dra på guttekveld heller, så spør han om jeg er sikker på om jeg ikke heller vil at han skal være hjemme hos meg. Han drikker SKJELDENT, og de gangene han gjør hører jeg alltid fra han. Han har tlf, facebook og snapchat åpent, får han en melding på telefonen kan han finne på å be meg lese den.. Jeg blir stille når jeg leser noen av innleggene her, hvor alt skjules for partneren, folk risikerer forholdet sitt for en kveld på byen, noen lar seg bli så totalt urespektert av partneren at jeg blir målløs. Finn dere en partner som respekterer dere! Makan til oppførsel på enkelte...

Anonymous poster hash: 3bd85...24e

• Liker 1
Skrevet

... At folk gidder. Partnere som kysser og sexter andre av det motsatte kjønn, som har værr utro, kunne skrevet i evigheter. Hvorfor kaster dere bort mer av tiden deres på slike??? Selv har jeg en kar som respekterer meg 100%, han ber meg ALLTID med når han skal ut å drikke eller være med venner (blir selvfølgelig skjeldent med), de gangene jeg ikke orker å være med og mener han må dra på guttekveld heller, så spør han om jeg er sikker på om jeg ikke heller vil at han skal være hjemme hos meg. Han drikker SKJELDENT, og de gangene han gjør hører jeg alltid fra han. Han har tlf, facebook og snapchat åpent, får han en melding på telefonen kan han finne på å be meg lese den.. Jeg blir stille når jeg leser noen av innleggene her, hvor alt skjules for partneren, folk risikerer forholdet sitt for en kveld på byen, noen lar seg bli så totalt urespektert av partneren at jeg blir målløs. Finn dere en partner som respekterer dere! Makan til oppførsel på enkelte...

Kunne ikke vært mer enig.

Anonymous poster hash: 15aa4...ccd

Skrevet

... At folk gidder. Partnere som kysser og sexter andre av det motsatte kjønn, som har værr utro, kunne skrevet i evigheter. Hvorfor kaster dere bort mer av tiden deres på slike??? Selv har jeg en kar som respekterer meg 100%, han ber meg ALLTID med når han skal ut å drikke eller være med venner (blir selvfølgelig skjeldent med), de gangene jeg ikke orker å være med og mener han må dra på guttekveld heller, så spør han om jeg er sikker på om jeg ikke heller vil at han skal være hjemme hos meg. Han drikker SKJELDENT, og de gangene han gjør hører jeg alltid fra han. Han har tlf, facebook og snapchat åpent, får han en melding på telefonen kan han finne på å be meg lese den.. Jeg blir stille når jeg leser noen av innleggene her, hvor alt skjules for partneren, folk risikerer forholdet sitt for en kveld på byen, noen lar seg bli så totalt urespektert av partneren at jeg blir målløs. Finn dere en partner som respekterer dere! Makan til oppførsel på enkelte... Anonymous poster hash: 3bd85...24e

... At folk gidder. Partnere som kysser og sexter andre av det motsatte kjønn, som har værr utro, kunne skrevet i evigheter. Hvorfor kaster dere bort mer av tiden deres på slike??? Selv har jeg en kar som respekterer meg 100%, han ber meg ALLTID med når han skal ut å drikke eller være med venner (blir selvfølgelig skjeldent med), de gangene jeg ikke orker å være med og mener han må dra på guttekveld heller, så spør han om jeg er sikker på om jeg ikke heller vil at han skal være hjemme hos meg. Han drikker SKJELDENT, og de gangene han gjør hører jeg alltid fra han. Han har tlf, facebook og snapchat åpent, får han en melding på telefonen kan han finne på å be meg lese den.. Jeg blir stille når jeg leser noen av innleggene her, hvor alt skjules for partneren, folk risikerer forholdet sitt for en kveld på byen, noen lar seg bli så totalt urespektert av partneren at jeg blir målløs. Finn dere en partner som respekterer dere! Makan til oppførsel på enkelte... Anonymous poster hash: 3bd85...24e

Kjære deg, her er det mange ting jeg vil komentere. For det første, det at han kysset hun jenten, er forsåvidt innafor, fordi vi var ikkje kjærester akkurat på det tidspunktet, og selv om jeg ikke synest det er greit føler jeg at det er noe jeg må akseptere. For det andre spurte han meg stortsett alltid om jeg ville være med de gangene han var ute og vi bodde nærme hverandre, nå som vi har ett avstandsforhold blir jo dette litt vanskelig.

For det tredje så elsker jeg han, er det at han ikke svarer meg når han er ute, enten på byn, eller med venner god nok grunn til å slå opp?

Og til slutt så er du utrolig heldig!

Skrevet

Vi pleier ofte å avtale at vi skal ringes/sende en sms på et gitt tidspunkt for å gi beskjed hva som skjer. Om man kommer hjem eller ikke evt, eller når f. eks. Om det trengs henting eller hva som helst. Det syns jeg er rimelig, men da sender jeg ikke meldinger eller ringer utover det. Kan sende snap hvis det er noe morsomt eller sånn, men forventer ikke svar. Må være rom for å kose seg litt uten hverandre også :)

Skrevet

Kjære deg, her er det mange ting jeg vil komentere. For det første, det at han kysset hun jenten, er forsåvidt innafor, fordi vi var ikkje kjærester akkurat på det tidspunktet, og selv om jeg ikke synest det er greit føler jeg at det er noe jeg må akseptere. For det andre spurte han meg stortsett alltid om jeg ville være med de gangene han var ute og vi bodde nærme hverandre, nå som vi har ett avstandsforhold blir jo dette litt vanskelig.

For det tredje så elsker jeg han, er det at han ikke svarer meg når han er ute, enten på byn, eller med venner god nok grunn til å slå opp?

Og til slutt så er du utrolig heldig!

Nå var det ikke bare innlegget ditt jeg pekte til, bare så det er sagt:-)

Jeg mener at hvis man er partnere, å man vet at den som sitter hjemme setter pris på en melding eller et lite anrop ila kvelden, så skulle vel ikke det være så vanskelig å la seg gjøre? Hvis man sier dette til partneren sin, å den som er ute å fester, gang på gang ikke gidder å gi en lyd ifra seg, så vil jeg tørre og påstå at respekten for partnerens følelser er litt svinnende. Men dette er jo da bare noe JEG mener.. Jeg kunne aldri ignorert partneren min bare fordi jeg er på byen! SÅ forbanna viktig er ikke alkoholen og bylivet for meg, at jeg krever et viss 'fravær' fra partneren min for å kunne nyte en kveld på byen. Hadde jeg følt det slik, hadde jeg nok revurdert forholdet mitt.. Men som sagt, det mener JEG..

Og ja, jeg føler meg veldig heldig:-) er langt imellom slike, så jeg setter pris på hver dag med han:-) og banker i bordet for at vi skal bli gammal å grå ilag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...