Gå til innhold

arbeidsavklaringspenger og lån

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg går på aap og bor med kjæresten min, nå er aktivitetsplan behandling. Jeg vil ta opp med NAV at jeg vil studere til høsten som går over 2 år og er 3 ganger i uken. Men jeg må flytte for å gå det studiet.

Kan jeg få lån til leilighet når jeg går på aap? Jeg har lyst å ha min egen leilighet og betale ned på den istede for å betale ned på noen andre sine lån. Og jeg sliter psykisk så da slipper jeg å må forholde meg til utleier. Blir å spare penger til da og kjæresten min eller foreldrene mine kan være kausonist.

Anonymous poster hash: 90e97...2a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke lån..

Anonymous poster hash: f7cc5...7ce
Skrevet

Hvor mye ba du om da?

Skrevet

750k. Hadde 250k i egenkapital.

Anonymous poster hash: f7cc5...7ce
Skrevet

750k. Hadde 250k i egenkapital. Anonymous poster hash: f7cc5...7ce

Da høres det ikke lovende ut.

Skrevet

Har samboeren din fast inntekt så går det nok bra.

Anonymous poster hash: eaec0...355

• Liker 2
Skrevet

Søk om kommunalt lån og evt. Tilskudd. Ikke ta et nei for et nei, legg ved rikelig med doukentasjon på behovet ditt.

Anonymous poster hash: fda91...904

Skrevet

Jeg fikk 1mill lån på AAP, men hadde 300 000kr i egenkapital.

Anonymous poster hash: f0dd0...80e

Skrevet

Takk for svar! Skal ta å snakke med NAV om alt også begynne å spare på bsu(tror det er det det heter) Jeg har også ung ufør tillegg til aap. Hvis det skulle hjelpe, det sier jo litt hvorfor jeg ikke har så stor egenkapital.

Skrevet

Egenkapitalkravet må du tilfredsstille. At du tidlig kom på AAP spiller null rolle. Husk også at AAP ikke regnes som varig inntekt, så kravene blir håndhevet strengere enn om du hadde fast jobb eller uførepensjon.

Anonymous poster hash: c6435...c6d

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tror det går an å søke lån fra Husbanken dersom du har veldig lav inntekt, og ikke har særlig egenkapital.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...