AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg hadde besøk av en fyr i går, og det var kjempekjempekjempe koselig! Vi spiste og så film, drakk vin, og generelt var stemningen utrolig god. Vi har pratet på nett og tlf i ca en måned, og nå tok han turen for å besøke meg. Han bor to timer unna. Ja, vi hadde sex, men begge har et så avslappet forhold til det og oss selv, at sex ødela liksom ingenting for kjemien da. Vi hadde veldig bra kjemi i virkeligheten, og utrolig nok har vi utrolig fin seksuell kjemi. Jeg føler at vi har pratet så mye i forkant, og vi hadde det så bra med hverandre personlig, at sex på første møtet ikke var unaturlig i det hele tatt. Vi har pratet normalt i dag, og han sender meg melding å spør hvordan dagen har vært. Han er ikke den typen som er så pratsom over meldinger eller telefonen, men veldig skravlete og kosete i virkeligheten. Han sa også at jeg levde opp til forventingene han hadde om meg, og at han mente jeg var penere i virkeligheten! Som smeltet meg litt. Og vi lå lenge å pratet etter vi hadde hatt sex. Men så kommer spørsmålet, hva gjør vi nå? JA - vi liker hverandre, og JA- vi vil møtes igjen. Men han jobber litt kleine tider. Altså i helgene osv, og turnus, så og møtes må liksom planlegges. Jeg har lyst til å treffe han igjen så fort som mulig, men det er liksom litt vanskelig. Også vet jeg at det er mange som treffer hverandre til tross for litt avstand. Hvordan løser dere det/har løst det? På forhånd takk for svar! Anonymous poster hash: 2ee11...949
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Så glad på dine vegne - jeg har nok ikke noen gode råd å komme med, da jeg ikke har vært i din situasjon. Men måtte bare uttrykke hvor godt det var å lese om din opplevelse Anonymous poster hash: 9e801...9d4
Heishåps Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Jeg og kjæresten bor også et stykke fra hverandre. Løsningen er at jeg skaffet meg busskort, å er nå hos han ofte til tross for at det blir mye tid på bussn;)
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Så glad på dine vegne - jeg har nok ikke noen gode råd å komme med, da jeg ikke har vært i din situasjon. Men måtte bare uttrykke hvor godt det var å lese om din opplevelse Anonymous poster hash: 9e801...9d4 TS her Tusen takk! Så hyggelig sagt Jeg og kjæresten bor også et stykke fra hverandre. Løsningen er at jeg skaffet meg busskort, å er nå hos han ofte til tross for at det blir mye tid på bussn;) Hvor lenge har dere vært sammen? Og hvor lang er avstanden? Jeg antar at de bussturene blir verdt det også, da Det skal sies at jeg har vært med mange gutter, og jeg har enda til gode å bli sammen med en. Så det er litt deilig og uvandt å endelig møte en som jeg har så god kjemi med det er liksom håp for alle, da. Men nå har jeg bare møtt han en gang, da.. Anonymous poster hash: 2ee11...949
Heishåps Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 (endret) Bussturen tar en og enhalv time og vi har vært sammen snart ett år:) å ja det er verdt det! Endret 20. september 2014 av Heishåps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå