Grooo Skrevet 10. juli 2004 #1 Skrevet 10. juli 2004 Er det noen som bruker gmail og kan bekrefte/avkrefte at den er bra? (Ja, jeg har sett http://www.gmail-is-too-creepy.com/ )
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 De jeg har hørt det som har vært så heldig(?) har ikke noe galt å si om den foreløpig. Helt greit. Som du sikkert vet, vil ikke alle få tilgang til den ennå. Det finnes også andre alternativer sånn som: www.spymac.com eller www.walla.com som også tilbyr 1GB gratis.
Gjest Eir Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Jeg har begynt å bruke min gmail, og er fornøyd så langt. Den største fordelen er selvsagt lagringsplassen, ellers er den som de fleste andre. Jeg synes også måten innboksen er organisert på er fin. Jeg har heller ikke sett snurten av noe reklame enda. Jeg synes alle argumentene mot gmail virker overdrevent paranoide, og at de kan overføres til enhver type webmail.
waco Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 gmail er ikke for alle...... men det er spymac som snaken sier også har 1 GB gratis lagringsplass.. W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå