Gå til innhold

har hatt flere partnere...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha vært langt mer skeptisk til en jente som hadde hatt 5 kjærester/forhold i løpet av et år, enn en singel jente som har hatt 5 sexpartnere i løpet av året.

Hun som hadde hatt mange forhold ville jeg ha tolket dithen at hun var en person som stormet inn i nye forhold uten å ha særlig mening med forholdet utover det "å se hvordan det går holdning". En som blir kjempelett forelsket, men som også er den første til å gi opp og bryte forholdet når "nyforelsket dagene" er over.

En jente som bevist har valgt å være singel, av en eller annen grunn, eller velger å vente med å innvolvere seg til hun møter en som hun virkelig har tro på at et forhold kan vare, vil for meg være mer attraktiv. Jeg tror nemlig at denne typen jente også er litt "kresne" på hvem de velger å hoppe til sengs med.

Jeg ser ingen forskjell på at jenter har one-night-stands enn at gutter har det, men for meg går det også en grense når det gjelder antall partnere. Denne er imidlertid lik for jenter som for gutter, jeg har like lite respekt for gutter som nedlegger enhver jente som viser interesse.

For meg er det litt rart at noen klarer å ha mange one-night-stands, det må da vel være mye bedre å heller ha et elsker/elskerinne forhold fremfor å stadig ha sex med nye personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristian

Skal absolut gi deg rett i at et fast sex-forhold er å foretrekke... MEN... Det er ikke så veldig lett å få til. Eg synes det er vanskelig å finne en man/gutt, som eg har tenner på og som tenner på meg, uten at en av partene får følelser etterhvert. Eg kan få følelser for vedkommende, ikke fordi han er riktig for meg, men fordi eg har kontinuerlig sex med han :(

Pluss det at sex med en man ikke er glad i etterhvert blir litt kjedelig. Det er mye lettere med ONS, man kjenner ikke hverandre, ingen følelser er inne i bilde og spenningen over alt det nye gjør, at eg tenner max.

På den andre siden er sex med en man kjenner og er trygg på mye mere avslappet og behagelig.

Summa sumarum, det er vanskelig å sie, hva som er best. For min egen del, så har eg hatt flaks og har funnet en sex-ven, hvor alt har klaffet. Vi har ikke noe ønske om å bli kjærester, men samtidig har vi fremdeles lyst på hverandre etter lang tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta skriver:

Men eg lurer litt på hvorfor menn er så truet av at vi kvinner og kan ha en "aggressiv" sex-lyst. Kåte jenter er billige og skitne og er hun litt avansert i tillegg... OH BOY

Synes at kåte aggressive jenter er helt greit. Uten kåte damer, ingen mus på kåte gutter.......... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg tror at forholdet deres vil havarere på grunn av dette. Tror dine 12 tidligere vil ligge der som en kilde til stadige konflikter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen hjemme i Norge!

Jeg oppholder meg for tiden i Nederland, sitter paa en internet-cafe, og skal forsoeke aa si noe fornuftig (?) om dette temaet.

Jente, 20 aar, husk at om du har innledet et serioest forhold til en gutt, saa skal du forvente at han ogsaa behandler deg serioest og med respekt. I dette ligger ogsaa hvordan han takler dine tidligere seksuelle erfaringer.

Ikke snakk unoedvendig om dine gamle sex-partnere. Dette bidrar aldri med noe godt i et forhold. Hvis han likevel spoer og graver, saa spoer han hvorfor han er saa nysgjerrig. Svaret kan si en del om hans personlighet. Er han glad i deg, eller er han glad i et slags glansbilde av deg som bare eksisterer i hans hode?

Troest deg med at gutter flest gjerne vil ha en jente med litt erfaring. Bare egoistene sier annerledes.

Elefanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

du sier at du har hatt 12 partnere før ham og er 20 år.. Det er veldig mange til å være en jente syns eg.. eg e 20 år sjøl og eg ville aldri hatt ei dama så har låge med mer personer enn meg.. 20 år og 12 partnere henger ikke på greip.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord kjære Gjest, så er det helt ok å feie over en masse damer, så lenge man er gutt, men vi jenter må holde oss "rene" og vente på deg :hoho:

Og hvor finner du alle disse damene? Hvis du skal kunne ligge med alle disse, så må du da innse at de og er nødt til å ligge med deg og dermed få flere på "ligge-listen" sin :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

eg seie bare at hvis eg ska gå inn i ett forhold me ei, så går eg ikke inn i et forhold me ei så halva bygdå har vært øve..

det e store forskjell på kor mange jenter har låge me, eg e 20 år og har hatt 9 partnere, men hvis eg ska innleda ett forhold me ei så holde eg meg unna de billige, for å si det enkelt..

Gutt 20 år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier at du har hatt 12 partnere før ham og er 20 år.. Det er veldig mange til å være en jente

Eg synes at dette høres veldig dobbeltmoralsk ut for meg :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JENTE 19

Jeg mener at hvis en er 20 år og har hatt 12 partnere er det litt mange..

Men jeg hater folk som ser ned på andre av den grunn.

Er selv 19 år og har hett 8, synes det er litt mange.

Men folk har lov til og gjøre hva de vil..

Noe av grunnen til at guttter ikke liker at jenter har hatt andre sex partnere er kanskje at det har gått for andre gutter i jenta..

Har selv vært i sammen med to guttter som har innrømmet det..

De syntes at det var ekkelt at andre sin sæd hadde vært der de hadde tissen sin.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...