AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Hei Kjæresten min og eg har vært i lag i litt over et år nå, og vi er begge 17 år. Forholdet vårt har vert litt opp og ned i det siste. Det startet med at jeg fant ut at han drev og sendte flørtemeldinger med andre jenter. Det ble slutt en liten stund etterpå fordi han mente vi kranglet for mye. Det var ikke mye krangel på den måten, men t eg tok opp at eg ikke synes det var greit og drive på på den måten med andre. Vi ble sammen igjen ikke lenge etterpå. Jeg var langt nede en periode etter det pga. at eg ble gravid og mistet barnet i tillegg til alvorlig sykdom i familien. Dette førte til at eg ikke hadde så lang lunte og sa i fra ganske raskt vist det var noe eg ikke likte. Til meg sa han at dette ikkje var noe problem for han at vi "kranglet" ofte pga at eg var laaaangt nede. Han sa faktisk at at hadde større planer for oss før jul (forlovelse). To uker etter dette reiser han på festival og eg får ikke kontakt med han på den uken han er på festival. I forkant av festivalen var jeg veldig beskymret for at han skulle gjøre noe dumt mens han var vekke, fordi eg ikkje klarer å stole på han når han drikker. Dette fikk eg grei beskjed på at eg ikkje måtte gjøre og trodde tildels på han. Når han kommer hjem fra festival reiser vi på jobb sammen og han oppfører seg ikkje normalt. eg vet at han har drevet å flørtet med en dame der borte på 34 år! og han er 17 år. De driver fortsatt og flørter ganske heftig når vi er på jobb sammen. Han stikker av i tlf i 4-6 timer om kvelden/natten for å snakke med henne når vi er ferdig på jobb, istedenfor og være igjen og kunne snakke om problemene våres. Han slår opp samme uke som vi er på jobb fordi han mener vi krangler så mye. Noe vi ikkje gjør, eg prøver bare igjen og ta opp at eg ikkje synes det er greit at han flørter med andre.. Etter det ble slutt hadde vi ingen kontakt på en mnd før han bestemmer for at han vil prøve igjen. På denne tiden har eg fått vite at eg er alvorlig syk, og han skal i militæret om 3 mnd. Jeg går tildels med på at vi prøver på nytt en stund, men at vi ikke er sammen. Nå for noen dager finner eg ut at han faktisk var til sengs med denne 34 åringen på festivalen og konfronterer han med det. Han sier at det stemmer, men at han angrer! Etter festivalen og før det ble slutt spørte eg han flere ganger om han hadde gjort noe. Det ser han meg inn i øynene og nekter på uten et hint av anger eller dårlig samvittighet. Når vi bestemte oss for å prøve igjen spørr eg han på nytt og får samme benektelese. Nå er eg veldig usikker på hva eg skal gjøre? Kan dere hjelpe meg? Eg er blitt veldig glad i denne gutten igjen og har sett for meg helt siden vi ble sammen at han var mannen i mitt liv. Men nå kom dette på banen og eg klarer ikke tenke helt klart. Er steik forbanna, leimeg, sint men og glad! En del av meg vil bare glemme at dette har skjedd og gå videre som om ingenting har hendt, mens en del av meg sier at eg ikkje kan gjøre det. Klarer ikkje tenke klart en plass og trenger hjelp og råd av dere til hva jeg skal gjøre!!?? tusen takk på forhånd Anonymous poster hash: ddde6...879 Anonymous poster hash: ddde6...879
Nmtt Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Skjønner ikke at det skal være et spørsmål en gang. Han er ikke noe for deg og du er ung! Lykke til videre! 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 TS her! Det er et spørsmå lfordi eg er så ufattelig glad i han :/ vi har det konge sammen og han har virkelig tatt seg sjøl i nakkeskinnet etter at han såg at eg ikkje gidder springe etter han... en fantastisk flott fyr Anonymous poster hash: ddde6...879
Ava Mae Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Jeg tenker at du er alt alt for ung til å sitte i et så dysfunksjonelt forhold som dette og anbefaler deg sterkt å la dette forholdet gå. Konsentrer deg om å bli frisk fysisk og få bearbeidet spontatanaborten før du går i gang med et nytt forhold og husk at et trygt og fint forhold som skal bygges videre på alltid må ha respekt, tillit og kommunikasjon i bunn. Har dere ikke det så har dere ingenting.... 1
Ava Mae Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 TS her! Det er et spørsmå lfordi eg er så ufattelig glad i han :/ vi har det konge sammen og han har virkelig tatt seg sjøl i nakkeskinnet etter at han såg at eg ikkje gidder springe etter han... en fantastisk flott fyr Anonymous poster hash: ddde6...879 Hadde han vært en fantastisk flott fyr så ville han vel aldri stukket av på festival uten å gi lyd fra seg en uke, pule en annen for så å beile fra problemene deres som oppstod i etterkant?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 17 år, mistet et barn, utroskap, planer om forlovelse? Dere er ikke myndige engang?? Hva skjer med samfunnet? Anonymous poster hash: a5a2e...3bf 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 Ingen som reagerer på at en 34 år gammel dame har ligget med en 17 åring?! Hva skjer med verden... omg... Anonymous poster hash: c6b35...b74
Gjest Hummels Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 Du vet hva du må gjøre. Han er ikke noe å samle på. Han ender opp som en taper uansett. Du finner en ordentlig fyr
Gjest Hummels Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 (endret) 17 år, mistet et barn, utroskap, planer om forlovelse? Dere er ikke myndige engang?? Hva skjer med samfunnet? Anonymous poster hash: a5a2e...3bf Du vet, tenåringer tror de er voksne.. Endret 19. september 2014 av Baby_Blue
Gjest Hummels Skrevet 19. september 2014 #11 Skrevet 19. september 2014 Ingen som reagerer på at en 34 år gammel dame har ligget med en 17 åring?! Hva skjer med verden... omg... Anonymous poster hash: c6b35...b74 Hva så? Det er nå 17 åringen som har valgt det selv.
Ava Mae Skrevet 19. september 2014 #12 Skrevet 19. september 2014 Ingen som reagerer på at en 34 år gammel dame har ligget med en 17 åring?! Hva skjer med verden... omg... Anonymous poster hash: c6b35...b74 Akkurat det har vel strengt tatt ingenting med denne tråden å gjøre? Hadde det vært dama på 34 eller gutten på 17 som skrev tråden hadde det vært en annen sak, men hva godt vil det gjøre TS at 64.000 brukere på et diskusjonsforum sitter å synser om dama som kjæresten hennes pulte?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #13 Skrevet 19. september 2014 Kom deg videre. Når du blir voksen kommer du til å skjemmes eller le av hvor tåpelig du var. Anonymous poster hash: 41fca...758
umwar Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Tro meg, om noen år vil du oppdage at en fantastisk fyr IKKE ligger med andre jenter, uansett årsak. Da vil du se tilbake på dette, og være glad du kvittet deg med fyren. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå