Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Pjusk
Skrevet
Har dere en slik, og hva bruker dere den til?

Min har nå stått urørt i over 3 år, ikke brukt EN gang siden jeg fikk den.

Min har stått urørt i 8 - 9 år. Loppermarkedet neste, tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Har alltid med min, til makeup, hårstuff, medisiner, smykker (og fotoapparat).

Skrevet

Jeg har egentlig ingen beautybox. Men jeg har noe som ligner. En sånn veske som man setter oppå trillekofferter. Denne bruker jeg til flere ting.

Først og fremst til håndbagasje når jeg reiser. Plass til noen få toalettsaker, billetter, pass osv.

Når jeg skal på korte weekendturer innenlands (med bil) bruker jeg den som beautybox. Får alt fra sminke til hårprodukter oppi den og slipper at ting renner ut i kofferten.

Skrevet

Beauty box har jeg aldri følt behov for, faktisk har jeg aldri med annet enn håndveske inn på flyet. I den har jeg i tillegg til det vanlige plass til en bok og p-pillebrettet som egentlig er alt som er nødvendig. Alt annet kan kjøpes og ingen dør en dag uten sminke. :roll: Har aldri mistet bagasjen faktisk.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har en sånn bag m/skulderstropp beautybox, synes den er helt genial jeg. Får plass til alt stæsjet mitt oppi, toalettsaker, sminke, accessoirer en bok til flyturen, fotoapparat etc, og i lommen på utsiden har jeg pass, lommebok, billett og mobiltelefon. Bruker den mest på lengre reiser, men også når jeg reiser bort for en natt, da får jeg plass til ekstra undertøy og en ren topp oppi også, og trenger ikke mer baggasje enn den.

Skrevet

Jeg har en flott beautybag fra samsonite, men må som så mange andre her si at den har nok aldri vært i bruk.. (Det vil si, ikke til det den er ment for!) Den står i kjelleren med bilder, dagbøker og slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...