Gå til innhold

Han gjorde det plutselig slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min gjorde det helt plutselig slutt uten forvarsel. Han skyldte på tidspress og vanskelig å kombinere barn og kjæreste, og mente at det å ha kjæreste tok for mye tid. Han var fortsatt glad i meg, men mente han trengte luft og at vi ville få det bedre uten hverandre. Vi har hatt det veldig fint sammen, men med en del konflikter rundt ulike ønsker for samlivet. F.eks. ønsker ikke han å bli samboer, ikke engang på sikt, og jeg føler han har inkludert meg lite i sin familie og sine venner. Jeg har nok vært mer klar for å inkludere han i mitt liv, og har sagt at jeg på sikt ønsker å dele livet med noen. Jeg har vært singel lenge, mens han kom rett fra et annet forhold. Jeg har hatt god kontakt med barna. Vi har også hatt mange felles interesser og har mange like verdier. Vi er begge voksne og har vært sammen i 1,5 år.

Så gjorde han det altså slutt helt ut av det blå, og nå sier han at han angrer og vil ha meg tilbake. Jeg er fortsatt veldig glad i ham, men er blitt veldig usikker på om jeg tør å satse på ham en gang til, og om han vil gjøre det samme neste gang problemene tårner seg opp. Jeg er også usikker i og med at vi har så ulike ønsker for fremtiden. Vi trenger en prat, men jeg vil gjerne høre om noen har noen gode råd for hva jeg bør fokusere på, hva vi bør avklare og om noen har opplevd liknende? Hva er det som gjør at en mann tar en slik drastisk avgjørelse helt plutselig, og er det vanlig? Har noen noen gode råd?

Anonymous poster hash: 23dc6...48d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaringer med dette. Han forsvant flere ganger og siste gang var i juli. Vi har begge barn fra før. Han taklet nok ikke å ha forventinger til seg. Han hadde så mye han ønsket gjøre og slet med at jeg hadde andre forventinger enn han. Mye usikkerhet og han var tydeligvis ustabil. Kanskje han ikke hadde lagt fortiden helt bak seg. Det er ikke lett å skulle forholde seg til sånne. Jeg ville virkelig at det skulle være oss, men frykten og usikkerheten tok over..

Anonymous poster hash: 1d635...d83

Skrevet

Du er ikke den han vil ha en fremtid med. Han vil kun ha deg på gress mens han venter på den rette...

Anonymous poster hash: 81702...7a8
  • Liker 6
Skrevet

Du er ikke den han vil ha en fremtid med. Han vil kun ha deg på gress mens han venter på den rette...

Anonymous poster hash: 81702...7a8

Veldig enig i dette. Han er ikke verdt det. Gå videre, ingen fortjener å bli behandlet slik. Få han og forholdet på avstand så kommer du til å få det så mye bedre! :hug:

Anonymous poster hash: 261e5...b71

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Kjæresten min gjorde det helt plutselig slutt uten forvarsel. Han skyldte på tidspress og vanskelig å kombinere barn og kjæreste, og mente at det å ha kjæreste tok for mye tid. Han var fortsatt glad i meg, men mente han trengte luft og at vi ville få det bedre uten hverandre. Vi har hatt det veldig fint sammen, men med en del konflikter rundt ulike ønsker for samlivet. F.eks. ønsker ikke han å bli samboer, ikke engang på sikt, og jeg føler han har inkludert meg lite i sin familie og sine venner. Jeg har nok vært mer klar for å inkludere han i mitt liv, og har sagt at jeg på sikt ønsker å dele livet med noen. Jeg har vært singel lenge, mens han kom rett fra et annet forhold. Jeg har hatt god kontakt med barna. Vi har også hatt mange felles interesser og har mange like verdier. Vi er begge voksne og har vært sammen i 1,5 år.

Så gjorde han det altså slutt helt ut av det blå, og nå sier han at han angrer og vil ha meg tilbake. Jeg er fortsatt veldig glad i ham, men er blitt veldig usikker på om jeg tør å satse på ham en gang til, og om han vil gjøre det samme neste gang problemene tårner seg opp. Jeg er også usikker i og med at vi har så ulike ønsker for fremtiden. Vi trenger en prat, men jeg vil gjerne høre om noen har noen gode råd for hva jeg bør fokusere på, hva vi bør avklare og om noen har opplevd liknende? Hva er det som gjør at en mann tar en slik drastisk avgjørelse helt plutselig, og er det vanlig? Har noen noen gode råd?

Når voksne gjør slutt sånn helt ut av det blå,så ville jeg ikke hatt tillit til dem.

Det er respektløst,umodent og bare uakseptabelt.

Skrevet

kom AKKURAT ut av et sånt forhold selv.

han: sa at han kom til å bli så lykkelig om jeg flyttet inn en gang! viste meg frem til mor, bror, BARNA og hele pakka! snakket om fremtiden, hadde herlig sex osv osv.

plutselig ut av det blå sa han at han var usikker på følelsene sine og trengte noen dager alene for å tenke, dagen etter han sa dette fant jeg han på en datingside hvor han var på utkikk (jeg følte noe var galt og sjekket ut siden der vi møttes for lenge siden). da gikk det av en bombe i hodet mitt og jeg sendte han en melding om at DETTE gadd jeg faen meg ikke, han er ikke usikker når han kikker etter andre. (ja, han var aktiv der)

møkkamannfolk

Anonymous poster hash: ba34f...47d
  • Liker 1
Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg skjønner godt den tankegangen, og er på mange måter enig med dere. Samtidig er det så mye annet også som spiller inn. Det kan ha skjedd noe jeg ikke vet. Han har alltid sagt og vist at han er veldig glad i meg (det sier han at han fortsatt er). Vi har strevd litt med kommunikasjonen, men den har blitt bedre og bedre. Jeg er veldig usikker på hva jeg kommer til å gjøre, nettopp av grunnene dere skriver her. Er det noen som har blitt sammen igjen og som har erfaringer med dette?

Skrevet

Jeg har vært borti dette med to stykker, og med han ene så valgte jeg å gi det en ny sjanse etter han dumpet meg. Han sa i starten at han var villig, at han ville ha meg, at han brydde seg, at han var fryktelig glad i meg, at han ville bevise at han var verdt en ny sjanse, at han savnet meg. Enkelt å si, ikke så enkelt å gjøre. Det endte fort igjen, ,dessverre.

Det er en sjanse som er vanskelig å ta, og du må velge hva du ønsker å investere i. Praten vil nok gi flere svar, men jeg ville nok ha hatt flere av dem for å få han til å tenke på han. Har du noen spørsmål du ville stilt han? Har du tillit til han?

Anonymous poster hash: 3f4de...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...