AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg bruker appen til Posten som har pakkesporing og det ligger en sporing der, eller dvs en melding om pakke men ingen pakke er sendt ennå. Det står at den er 2,9 kg, er sendingsnr og kollinr, og pakken er fra Top Toy No. Jeg har ikke kjøpt noe på nettet, noen som har peiling på hva Top Toy NO er? Jeg har googlet og funnet ut at TTN har noe med Toys'r'us og andre leketøysbutikker å gjøre, men jeg har ikke bestilt noe fra en leketøysbutikk! Noen som har opplevd å få feil sporing? Anonymous poster hash: bcd90...455
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Jeg bruker appen til Posten som har pakkesporing og det ligger en sporing der, eller dvs en melding om pakke men ingen pakke er sendt ennå. Det står at den er 2,9 kg, er sendingsnr og kollinr, og pakken er fra Top Toy No. Jeg har ikke kjøpt noe på nettet, noen som har peiling på hva Top Toy NO er? Jeg har googlet og funnet ut at TTN har noe med Toys'r'us og andre leketøysbutikker å gjøre, men jeg har ikke bestilt noe fra en leketøysbutikk! Noen som har opplevd å få feil sporing? Anonymous poster hash: bcd90...455 Kontakt Posten og hør om de har avsenders adresse, slik at du kan kontakte avsender og spørre hva det gjelder Anonymous poster hash: ec818...fa4
thinkywinky Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 TopToy ASA er, som du sier, firmaet bak Toys'r'Us og BrLeker. Om TopToy NO er det samme firmaet er jeg imidlertid usikker på? Om du ikke må betale noe for å hente ut pakken er det jo ikke noe problem sånn sett, men er det oppkrav ville jeg stilt meg litt mer kritisk til å hente den ut.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 TopToy ASA er, som du sier, firmaet bak Toys'r'Us og BrLeker. Om TopToy NO er det samme firmaet er jeg imidlertid usikker på? Om du ikke må betale noe for å hente ut pakken er det jo ikke noe problem sånn sett, men er det oppkrav ville jeg stilt meg litt mer kritisk til å hente den ut. Enig. Det er flere som driver med svindelforsøk om dagen Anonymous poster hash: ec818...fa4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jeg bruker appen til Posten som har pakkesporing og det ligger en sporing der, eller dvs en melding om pakke men ingen pakke er sendt ennå. Det står at den er 2,9 kg, er sendingsnr og kollinr, og pakken er fra Top Toy No. Jeg har ikke kjøpt noe på nettet, noen som har peiling på hva Top Toy NO er? Jeg har googlet og funnet ut at TTN har noe med Toys'r'us og andre leketøysbutikker å gjøre, men jeg har ikke bestilt noe fra en leketøysbutikk! Noen som har opplevd å få feil sporing? Anonymous poster hash: bcd90...455 Hei! Hva fant du ut vedr. dette? Jeg har opplevd det samme nå... Er en pakke på vei til meg fra Top Toy. Jeg har ikke bestilt noe, men lurer på om det kanskje kan være premie fra en konkurranse på Cartoon Network eller noe sånt.. Har ikke fått beskjed om at vi har vunnet, men ettersom det kommer i sønnen min sitt navn, kan jeg ikke skjønne annet... Dør av nysgjerrighet her!! Anonymous poster hash: 67a34...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå