AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Ja hvorfor? Jeg har funnet ut at BMR'en min ligger på 1300 kalorier. De dagene jeg ikke rører meg så spiser jeg ikke mer enn det. Mens de dagene jeg er aktiv på jobb, så spiser jeg rundt 1500 kalorier. Hvorfor går vekta mi oppover? Jeg veide 52,5 for 1-2 uker siden, og når veier jeg 53,2? Er dette bare vann eller hva? Jeg har spist en del karbohydrater som havregrøt/brød, og kanskje drukket altfor lite vann. Har i tillegg spist mat med en del saltinnhold. Kan dette være grunnen? At vekta rett og slett bare er vannvekt? Blir bare så oppgitt liksom. Anonymous poster hash: 8c403...200
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Er nok bare vann.. Er rart å gå opp i vekt i løpet av så kort tid. Anonymous poster hash: ebdc4...78d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Vannvekt. Kanskje du har spist noe salt mat? Pølser, kjøtt med høyt saltinnhold? Anonymous poster hash: 51b73...60e
havanaa Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Skal vel ikke gå ann å gå så fort opp på så kort tid. Kanskje det henger sammen med syklusen din? Jeg går ofte opp 1-2 kilo før mensen
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Skal vel ikke gå ann å gå så fort opp på så kort tid. Kanskje det henger sammen med syklusen din? Jeg går ofte opp 1-2 kilo før mensen Takk for svar dere. Jeg går på p piller, så forventer ikke mensen på en god stund. Har heller ikke hatt mensen på flere måneder, pga pillene. Men kanskje det bare er kroppen min som tuller. Jeg kan jo seriøst ikke gå opp i fettvekt når jeg ikke spiser mer enn jeg forbrenner. Får se om den endrer seg de neste dagene. Anonymous poster hash: 8c403...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå