Gå til innhold

synes så synd på meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

nå sitter jeg her... kjæresten har reist på sommertur og familien er i syden og selv sitter jeg hjemme en ukes tid alene..synes det er så stille og fælt og har ikke noe å gjøre... det er så stille og kjedlig. alle har reist fra meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: .. (vet hvordan det er)

Men prøv å se det positive i det .. du får masse deilig tid for deg selv.. bare til å kose deg på.. - og du kan gjøre det du vil uten å ta hensyn til de andre...

Gjest Poirot
Skrevet

Nyt stillheten så lenge du kan, og gjør ting for din egen del. Spis den maten du vil, dusj så lenge du vil, hør på musikken du vil og se det du vil på tv. Hva med å invitere noen venner?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kos deg og nyt livet. Ingen å ta hensyn til. Sove lenge. Ta et varmt bad. Sett på favorittmusikken din. Lei en film du har lyst til å se. Kjøp et blad. Les en bok. Ring en venninne og gå på kafe. Lei en hest og dra på ridetur. Lån naboens hund og løp en tur. Slapp av på stranden og smugkikk på kjekke gutter. Kjøp en boks med ferdiglaget og nydelig mat i den asiatiske sjappa på hjørnet. Kos deg på KG. God sommer!

Skrevet

Se det positive i det. Det er kun for en uke.

Mange som kan være ensom i mange år også må du huske så da blir en uke lett i forhold :)

Skrevet

:klem: Jeg kommer til å ha det akkurat sånn som deg om en uke, vet hvordan det er ja :-? som allerede sagt, prøv å nyt det :trøste:

Skrevet

Det er ikke kjedeligere enn man gjør det selv da. :wink: Jeg hadde elsket litt kvalitetstid for meg selv. Sove lenge, gå turer, surfe på nettet, se på TV, lese, ta lange bad, være oppe sent, spise akkurat det jeg vil, rett og slett ta livet med ro. :-)

Skrevet
nå sitter jeg her... kjæresten har reist på sommertur og familien er i syden og selv sitter jeg hjemme en ukes tid alene..synes det er så stille og fælt og har ikke noe å gjøre... det er så stille og kjedlig. alle har reist fra meg:(

:vinke: Hei hei!!!

Tenk positivt. nå kan du gjøre akkurat det du vil!! Hæla i taket og tenna i tapeten! :tunge1:

Ha en nydelig sommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...