Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok graviditetstest i dag og den var negativ:/ I morra har jeg IKM. Kan jeg likevel være gravid selv om jeg fikk negativ i dag?

Brukte billigstrimmel

Anonymous poster hash: 31686...1d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av til over helgen, og ta en ny test om fem dager om ikke TR har kommet.

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Tok graviditetstest i dag og den var negativ:/ I morra har jeg IKM. Kan jeg likevel være gravid selv om jeg fikk negativ i dag?

Brukte billigstrimmel

Hei!

Jeg er i samme smørja.. Tok test en dag før IKM, den 16.09. negativ.. Har ikke fått TR enda, men det kan være pga pilleslutt for 4-5 uker siden og, er redd syklusen ikke er på plass :(

Testet på nytt? :)

Skrevet

Jeg også!! Ebay tester riktignok. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg såå gravid og IKM i morgen. Hadde heller ingen positive eggløsningstester, sååeh jeg får vel bare vente.. :(

Anonymous poster hash: 35348...5a8

Skrevet

Kan absolutt være hravid allikevel:) vent noen dag og test igjen:)

Skrevet

Jeg er u samme situasjon.ikm idag,ingen tr og jeg har akkurat sluttet på pillen (5 uker) så tror syklusen er ustabil. El test har aldri slått ut..

Er ebay gtester mindre sikre?

Skrevet

Hei!

Jeg er i samme smørja.. Tok test en dag før IKM, den 16.09. negativ.. Har ikke fått TR enda, men det kan være pga pilleslutt for 4-5 uker siden og, er redd syklusen ikke er på plass :(

Testet på nytt? :)

Jeg har testet på nytt, men negativ :( Så nå er jeg 3 dager over IKM men enda ingen mens så har fremdeles håpet, men merker jeg mer og mer blir skeptisk pga det skulle ha slått ut nå :/ Jeg sluttet på pillene for 1,5 år siden og syklusene har vært noge lunde stabile det siste året :)

Har du tatt ny test i dag? :) *Håååååååper på positiv test* :P TS

Skrevet

Kan absolutt være hravid allikevel:) vent noen dag og test igjen:)

Håper på det :) Venninna mi fant ut at hun nå var i 5 måned og hun har fremdeles ikke slått ut på testene hjemme, men dette er jo ganske sjeldent, men er jo mulig :) Så lenge mensen er borte er det kanskje håp? :)

Skrevet

Jeg har testet på nytt, men negativ :( Så nå er jeg 3 dager over IKM men enda ingen mens så har fremdeles håpet, men merker jeg mer og mer blir skeptisk pga det skulle ha slått ut nå :/ Jeg sluttet på pillene for 1,5 år siden og syklusene har vært noge lunde stabile det siste året :)

Har du tatt ny test i dag? :) *Håååååååper på positiv test* :P TS

Hei! Krysser fingrene for deg 😃 Jeg fikk en supersvak positiv i dag, vet ikke om jeg stoler på den - men prøver igjen i morgen! 😃

• Liker 1
Skrevet

Hei! Krysser fingrene for deg Jeg fikk en supersvak positiv i dag, vet ikke om jeg stoler på den - men prøver igjen i morgen!

åå Det lover jo godt da :D Ja du får teste igjen i morra å se da :) Hold meg gjerne oppdatert om hva som skjer :P Tenkte jeg skulle teste i morra jeg også, hvis ikke mensen kommer da såklart.

Skrevet

åå Det lover jo godt da :D Ja du får teste igjen i morra å se da :) Hold meg gjerne oppdatert om hva som skjer :P Tenkte jeg skulle teste i morra jeg også, hvis ikke mensen kommer da såklart.

Ja, håper på klarere positiv! Jeg skal holde deg oppdatert, og samme med deg - keep me posted! Dette er spennende😊 Lykke til!!

Skrevet

Hei! Krysser fingrene for deg 😃 Jeg fikk en supersvak positiv i dag, vet ikke om jeg stoler på den - men prøver igjen i morgen! 😃

Åå så gøy!! Krysser fingrene for deg! Når skulle du hatt tr?

Skrevet

Åå så gøy!! Krysser fingrene for deg! Når skulle du hatt tr?

I utgangspunktet sist onsdag, altså nå 6 dager over ikm. Men pga pilleslutt (slutta 17.08.14), så kan syklusen ha blitt forskjøvet osv.. 😊😊 tusen takk!

Skrevet

Jeg klarte ikke å dy meg, så jeg tok en ny test (denne gang RFSU sin) i dag morges.. Denne var blendahvit :-( Blæh.. Skal jeg gi opp for denne gang, eller teste igjen om noen dager?

Skrevet

Jeg er idag 2 dager over IKM,ingen mens og negativ test :( vet ikke hvordan syklus er(sluttet på pillen i august).. er det fortsatt håp for positiv test denne uken?

Skrevet

Jeg er idag 2 dager over IKM,ingen mens og negativ test :( vet ikke hvordan syklus er(sluttet på pillen i august).. er det fortsatt håp for positiv test denne uken?

Tror vi er i samme båt, jeg slutta også på pilla i midten av august, og ingen mens enda.. Skulle hatt forrige uke, muligens denne.. Ingenting enda:( men vi gir ikke opp!!

Skrevet

Jeg klarte ikke å dy meg, så jeg tok en ny test (denne gang RFSU sin) i dag morges.. Denne var blendahvit :-( Blæh.. Skal jeg gi opp for denne gang, eller teste igjen om noen dager?

Så kjedelig :( jeg også måtte teste i dag og min ble også negativ :/ ææ blir gal! Enten så kan mensen komme eller positiv test altså.

Skrevet

Det kan hende at syklusen er helt på bær tur, siden det ikke er lenge siden dere sluttet på pillene, men mulighet for graviditet er jo der :P Har dere noen symptomer? ts

Skrevet

Det kan hende at syklusen er helt på bær tur, siden det ikke er lenge siden dere sluttet på pillene, men mulighet for graviditet er jo der :P Har dere noen symptomer? ts

Jeg har masse (kjenner litt etter også da)😂

-kvalm hver dag (noen timer på dagen)

-stikking i magen

-mye luft i magen

-murringer (føles som om mensen er på vei)

-ømme brystvorter

-mye mer sulten enn før

- svir litt når jeg tisser (ikke uvi)

-ekstremt trøtt

-griner for alt

- mer fett hår

Dette er vel også tegn på ppilleslutt da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...