Gå til innhold

Hvis daten ikke har avtalt nytt møte med deg..

Date og nye møter  

20 stemmer

1. 1. Hva ville du gjort hvis den faste daten din ikke avtalte ny date med deg innen en viss tid?

• Sett på dateforholdet som over. Og gitt det litt tid for så å gå videre.
      2
    • Sett på dateforholdet som over Hadde gått med en gang videre.
      1
    • Snakket med daten om det i håp om å få en avklaring
      9
    • Gitt blaffen
      7
    • Ventet på han
      1
  2. 2. Ville du følt deg såret hvis daten din hatt et kjærestelignende forhold til deg i to måneder for så å gi blaffen?

• ja
      17
    • nei
      3
  3. 3. Ville du synes at daten din var et fantastisk menneske som behandlet deg slik?

• Ja
      2
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at du har datet en person gjerne i ca 2 måneder. Dere hadde et type forhold slik som kjærester har, men dere var ikke erklærte kjærester for hveandre. Du spør om han kan møte deg en dag. Og så sier han at han er opptatt med overtidsarbeid. Og så går det nesten en uke siden du møtte han sist, og han har ennå ikke foreslått en dag for å møtes. Ja, da vil du gjerne se på han som uinteressert selv om han har vist deg mye interesse i virkeligheten. Hva ville du gjort, og tenkt i slike tilfeller?

Anonymous poster hash: 4f199...26d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han jobber overtid og at vi ses etterhvert.

Anonymous poster hash: bbc13...0e2

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke oppfort meg som en kjæreste dersom vi ikke var kjærester. Er man ikke kjærester, har man ikke forpliktelser. Så jeg ville ikke gjort ting som medførte at jeg følte meg brukt om han dro når jeg ikke har noen garanti for at vi er sammen (f.eks. sex).

I din situasjon ville jeg ansett dateforholdet som over. Hvor mye tid jeg ville gitt det for jeg var klar for å date igjen avhenger av hvor mye jeg likte ham.

Jeg ville ikke kontaktet ham.

Om han er et fantastisk menneske kan jeg ikke si noe om, da situasjonen er hypotetisk. Jeg dater ikke menn jeg ikke liker og respekterer.

Anonymous poster hash: 619ab...1d6
  • Liker 2
Skrevet

Herregud, for en poll! :laugh:

Jeg synes du skal slutte å treffe denne mannen nå før det klikker helt for deg.

Anonymous poster hash: e7e4c...518
  • Liker 3
Skrevet

Tenk deg at du har datet en person gjerne i ca 2 måneder. Dere hadde et type forhold slik som kjærester har, men dere var ikke erklærte kjærester for hveandre. Du spør om han kan møte deg en dag. Og så sier han at han er opptatt med overtidsarbeid. Og så går det nesten en uke siden du møtte han sist, og han har ennå ikke foreslått en dag for å møtes. Ja, da vil du gjerne se på han som uinteressert selv om han har vist deg mye interesse i virkeligheten. Hva ville du gjort, og tenkt i slike tilfeller?

Så fremt det har vært kommunikasjon oss i mellom så hadde jeg ikke tenkt over saken at jeg ikke hadde sett flørten på ei uke.

• Liker 2
Skrevet

Ville tenkt at han ikke er interessert i noe mer, men jeg ville absolutt få det avklart ved å spørre han direkte om det.. Er du en av disse over-analyserende damene? :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter: Det er det jeg tenker. Veldig vondt å gå rundt å forvente at han skal ta kontakt, også gjør han ikke det. Det som er spesiellt vondt er at vi har datet så lenge. Dermed synes jeg at han kunne gitt meg en forklaring. Jeg sendte han en melding å skrev at han måtte bare si ifra hvis han er uinteressert. Kan like godt få en tilbakemelding på det for jeg skjønner jo at noe er merkelig uansett. For to dager siden sendte han nakenbilder av seg. Jeg begynner jo å lure på om han sendte det for å skremme meg bort.

Skrevet

Vel, han sendte nakenbilder???? Hjelpes, hvis han var interessert i noe annet enn sex så hadde han sendt blomster på døren den uken han jobbet mye overtid. Pinadø, jeg hadde blitt irritert hvis det hadde vært meg.

• Liker 1
Skrevet

Etter flere måneder med jevnlig dating er det jo på tide å definere forholdet, hvis ikke definerer det seg selv.

Desom man vil ha et forhold må man uttrykke det, hvis ikke ender man opp i en friends with benefits situasjon. Da er som regel situasjonen "definert" og det går ingen steder.

Anonymous poster hash: 619ab...1d6
  • Liker 1
Skrevet

Så fremt det har vært kommunikasjon oss i mellom så hadde jeg ikke tenkt over saken at jeg ikke hadde sett flørten på ei uke.

Trådstarter: Jeg spurte han. Han sier at han er interessert. Men jeg blir ikke klok på mannfolk ;)

Skrevet

Vel, han sendte nakenbilder???? Hjelpes, hvis han var interessert i noe annet enn sex så hadde han sendt blomster på døren den uken han jobbet mye overtid. Pinadø, jeg hadde blitt irritert hvis det hadde vært meg.

trådstarter: jepp nakenbilder... masse nakenbilder....

Skrevet

trådstarter: jepp nakenbilder... masse nakenbilder....

Jeg ville uttrykket min misnøye, for det der er ikke godt nok hvis man er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...