Gå til innhold

Norges vakreste hjem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe vakkert med jødestjerne på kjøkkenet

Anonymous poster hash: 3183f...dc7
  • Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Det var deilig å se at det bodde mennesker der :)

Hun hadde jo mye av standardelementene som er moderne nå, som masse string-hyller osv, men det så absolutt ut som et hus jeg kunne tenkt meg å bo i.

Skrevet

Jeg synes kjøkkenet er så utrolig fint og hjemmekoselig :) Klart man kan jo ikke like alt der, men var veldig mye fine elementer.

Anonymous poster hash: 455fe...aa9
Skrevet

Syns det var fint, men ikke helt min stil! Syns liksom ikke et hjem blir koselig uten litt mørke farger med brunt i. Men det er min smak! Fint var det! :)

Anonymous poster hash: ca45d...641
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes personlig at det blir litt for hvitt og lite hjemmekoselig. Men et helt greit hjem altså :) Jeg liker personlig litt mer farger

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Syns det var fint, men ikke helt min stil! Syns liksom ikke et hjem blir koselig uten litt mørke farger med brunt i. Men det er min smak! Fint var det! :)Anonymous poster hash: ca45d...641

Enig!
Skrevet

Synes det var kjempefint, men så helt likt ut som hos mange andre i dag. Var egentlig ingenting der jeg ikke hadde sett før, bortsett fra at jeg absolutt kunne tenkt meg et slikt grovkjøkken.

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg kun sett de fire bildene i artikkelen, men jeg syns det var altfor hvitt. Enig med de som har sagt at det virket lite hjemmekoselig, og jeg ville ikke brukt ordet "vakkert" om dette hjemmet. Fint er det absolutt, selv om det ikke er min stil. Men ikke vakkert.

• Liker 2
Skrevet

Syntes det var veldig sterilt, og reagerte også på jødestjerna.

Er på jakt etter hus for tiden og hopper glatt over hus med slike kjøkken med masse blanke hvite/svarte overflater, tror og håper at det er et motefenomen som snart går over.

• Liker 2
Skrevet

Og hvilke hjem var med i konkurransen? Kanskje ikke det vakreste, men det så praktisk ut! Jeg har sett hjem som jeg syntes var mye finere. Syns kåring av "Norges vakreste" ditt og datt er tei, sånt kan ikke måles.

• Liker 1
Gjest Vinglasset
Skrevet (endret)

Synes huset var kjempefint. Jeg elsker svart/hvitt + litt tre.

Kunne glatt bodd der - det ligner faktisk litt på den innredningen jeg har valgt selv.

Jeg liker ikke så mye "hjemmekos" i boligen min :laugh: koser meg mest når det er lyst, rent og luftig rundt meg.

Hadde dog valgt matt kjøkken - det er så utrolig upraktisk med høyglans.

Endret av Vinglasset
  • Liker 1
Skrevet

Det var pent, men temmelig sterilt, hvitt og veldig upersonlig. Kjedelig, rett og slett. Kan ikke begripe at det liksom skal være Norges vakreste.

Anonymous poster hash: 6d8ad...993
  • Liker 4
Gjest Vinglasset
Skrevet

Det var pent, men temmelig sterilt, hvitt og veldig upersonlig. Kjedelig, rett og slett. Kan ikke begripe at det liksom skal være Norges vakreste.

Anonymous poster hash: 6d8ad...993

Nå tror jeg ikke at hele Norge har meldt boligene sine på denne konkurransen. De vant blant de innsendte forslagene.

Skrevet

Det var pent, men ikke min stil. Jeg liker verken skandinavisk eller industriell stil. For meg ble det veldig kaldt på kjøkkenet. Litt rart hvordan vi har forskjellig smak mtp at noen andre her nevnte at kjøkkenet såg hjemmekoselig ut.

Jeg syns Veronica fra Tomines hjem har Norges fineste hjem selv om det er en del elementer jeg ville byttet ut der også, som for eksempel sølvbordet, helt svart bad og litt for mye nips.

Anonymous poster hash: dff76...49a
  • Liker 2
Skrevet

Synes ikke det var så pent, men de hadde veldig pene barn!

Anonymous poster hash: af5e5...7cf
  • Liker 1
Skrevet

Fint, men trolig mange hjem her i landet som ser sånn ut.

Anonymous poster hash: 5fda3...dc6

Skrevet

Fint, men veldig ordinært. Tror det gavekortet fra Fargerike på 40.000 kommer godt med da, her trengs det farger!

Anonymous poster hash: af77c...2f9

• Liker 2
Skrevet

Det var rett og slett dritstygt! Hvem vil bo på et sykehus? Stygt!

Anonymous poster hash: 597d4...f10

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...