Cambria Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Var på date idag med en kjempefin fyr jeg har prata litt med. Vi har aldri møtt hverandre før idag og nesten akuratt begynt å prate. Vi vil gå veldig sakte frem og ingen følelser er der for noen av oss, det har vi ikke rukket. Vi hadde en halvtimes lunsjdate, da dette var da vi begge hadde tid. Samtidig er det greit med en kort date den første gangen. Det var litt småkleint i starten. Han betalte for lunsjen, til min store overaskelse å sa jeg fikk betale en annen gang. Denne betalte vi før vi begynte å spise. Han ga meg klem før og etter daten å sa noe om at vi snakkes. Det var egentlig det. Nå er det så mange år siden jeg har vært på date så lurer på om dette er veldig vanlig, eller om man normalt avtaler mulighet for neste møte før man går? Jeg legger ingenting spesielt i dette i det hele tatt egentlig. Vi møttes, prata og kanskje vi ses, kanskje ikke. Ingen av oss har jo tross alt noen følelser for hverandre.
Ms. Steele Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Dersom man ikke kjenner hverandre fra før og samtidig bare hadde 30 min sammen så er det naturlig at man vil kjenne litt på det for seg selv først før man avtaler noe mer. Blir jo en del inntrykk å forholde seg til. For min del ville jeg nok kjent umiddelbart om dette var en kar jeg ville treffe igjen, men jeg ville nok allikevel ventet til kvelden før jeg evt sendte en mld om ønske om videre treff/ikke videre treff.
Gjest Minesveiper Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Jeg unngår korte dater. Vil heller ha en setting hvor det kan potensielt kan skje noe. Et kyss for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå