AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Hei! Jeg vurderer å ta permanent lipliner. Har snakket med hudpleieren, hun kan gjøre det så naturlig som mulig og så likt din egen leppefarge som mulig. Jeg vil altså ikke ha direkte "lipliner", men at leppene skal se større ut (så det må tatoveres lipliner utenfor leppene + fylle litt farge på selve leppene). Hun har garantert meg at dette blir bra, men jeg er så usikker! Eller, jeg har troen på at det blir bra, men jeg er så redd for at fargen skal forsvinne i løpet av det første halve året slik at det blir lyserosa rundt leppene? Er det noen som har noen erfaringer? (Ja, jeg er klar over at man får etterfyll, men jeg tenker på tiden etter dette) Anonymous poster hash: 515c9...b76
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Jeg har ikke gjort det, men vurderer det. Bruker leppefarvet lipliner veldig ofte, bare for å fremheve dem. Så vidt jeg vet er det blitt ganske vanlig (blant kjendiser ol.l.) Anonymous poster hash: 11eba...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå