AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Trener styrke, og har naturlig nok fått større muskler også på lårene. Har en del fett på lårene også, og har nok ikke gått så mye ned i fett her. Har derfor kuttet ut et par lårøvelser, da jeg ikke vil ha større lår. Tenker heller å gå ned i fettprosent først, og så heller bygge mer muskler i lårene etterpå. Høres det ut som en ok plan? Går mye tur og sykler litt. Burde jeg gjøre noe annet i stedet? Er klar over at man ikke kan punktslanke. Spiser forresten stort sett sunt. Jeg har ikke lett for å legge på meg, men vanskelig for å ta av. Mistenker at å få mindre lår kommer til å ta tid...Anonymous poster hash: c0420...c81
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 DyttAnonymous poster hash: c0420...c81
Gjest Runforit Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Hva er høyde, alder, vekt og kaloriinntak? Hvor ofte og hva trener du?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Hva er høyde, alder, vekt og kaloriinntak? Hvor ofte og hva trener du? 1,70cm, 21år, 85kg. Kaloriinntak vet jeg ikke, men jeg vil tro 1500-2000. Trener styrke 3 ganger i uka, sykler litt innimellom og går turer ca 3-4 ganger i uka. Turene er på litt over 1 mil hver gang.Anonymous poster hash: c0420...c81
Gjest Runforit Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 1,70cm, 21år, 85kg. Kaloriinntak vet jeg ikke, men jeg vil tro 1500-2000. Trener styrke 3 ganger i uka, sykler litt innimellom og går turer ca 3-4 ganger i uka. Turene er på litt over 1 mil hver gang.Anonymous poster hash: c0420...c81 Hvor lenge har du holdt på? Det tar tid å gå ned om du gjør det på den rette måten. For at lårene skal gå ned i cm så må du ned i fettprosent og da går du ned i fettprosent på hele kroppen. Går ut i fra at du ligger på 2000 de dagene du trener og 1500 på treningsfrie dager(?)
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Hvor lenge har du holdt på? Det tar tid å gå ned om du gjør det på den rette måten. For at lårene skal gå ned i cm så må du ned i fettprosent og da går du ned i fettprosent på hele kroppen. Går ut i fra at du ligger på 2000 de dagene du trener og 1500 på treningsfrie dager(?) Har holdt på i ca 5mnd med styrketreningen. Lange turer har jeg først begynt med de siste par ukene. Må nok ha litt tålmodighet, ja... Ja, sånn ca 1500 på dager uten trening og mer ved trening. Blir ekstra sulten av styrketreningen. Høres det greit ut å kutte ut et par lårøvelser, og gå mer turer? Går selvfølgelig raskt, så får opp pulsen.Anonymous poster hash: c0420...c81
Gjest Runforit Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Har holdt på i ca 5mnd med styrketreningen. Lange turer har jeg først begynt med de siste par ukene. Må nok ha litt tålmodighet, ja... Ja, sånn ca 1500 på dager uten trening og mer ved trening. Blir ekstra sulten av styrketreningen. Høres det greit ut å kutte ut et par lårøvelser, og gå mer turer? Går selvfølgelig raskt, så får opp pulsen.Anonymous poster hash: c0420...c81 Det kan være utfordrende å gå ned i fettprosent samtidig som en bygger muskler da nedgang i fettprosent krever underskudd mens bygging av muskler krever overskudd. For de fleste er det lettere å minske fettprosenten først og så konsentrere seg om å bygge masse. Turer er fint, ala powerwalking, men jogging vil virkelig booste opp kaloriforbrenningen. Om fokuset ditt er å minske fettprosenten så er jogging kombinert med godt kosthold ekstremt effektivt. Jeg startet å jogge for kondisen sin skyld, men ble overrasket over hvor fort fettprosenten min gikk ned da jeg startet å jogge jevnt. Jeg powerwalket og la inn små joggeintervaller inntil det ble mer naturlig å jogge enn å gå. Om du vil ha mer muskler etterhvert så kan du heller fokusere mer på styrken når du har oppnådd ønsket fettprosent.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 Det kan være utfordrende å gå ned i fettprosent samtidig som en bygger muskler da nedgang i fettprosent krever underskudd mens bygging av muskler krever overskudd. For de fleste er det lettere å minske fettprosenten først og så konsentrere seg om å bygge masse. Turer er fint, ala powerwalking, men jogging vil virkelig booste opp kaloriforbrenningen. Om fokuset ditt er å minske fettprosenten så er jogging kombinert med godt kosthold ekstremt effektivt. Jeg startet å jogge for kondisen sin skyld, men ble overrasket over hvor fort fettprosenten min gikk ned da jeg startet å jogge jevnt. Jeg powerwalket og la inn små joggeintervaller inntil det ble mer naturlig å jogge enn å gå. Om du vil ha mer muskler etterhvert så kan du heller fokusere mer på styrken når du har oppnådd ønsket fettprosent. Takk for tips! Jeg har ikke lyst til å slutte med styrken helt, da jeg ser ser og kjenner fremgang i resten av kroppen. Det er liksom lårene som henger litt etter, på en måte Takk for tips om jogging osv! Skal fortsette med turer og prøve å jogge litt etterhvert. Satser på fettprosenten går ned om jeg har litt tålmodoghet Anonymous poster hash: c0420...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå