AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg vurderer å skaffe meg tinder, men jeg er ikke den personen som har mest bilder av meg selv på facebook. Er det noen mulighet for å legge til bilder jeg ikke har der? Anonymous poster hash: 1da6c...412
draug 75 Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Du kan dele bilder med Tinder, "moments", men jeg har ikke funnet noe måte å "unngå" fb for å laste opp. Fb gir deg muligheten til å "dele" bildene bare med deg sjøl. Kanskje du ser på det som en mulighet?
Chloe- Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Når du laster ned applikasjonen logges du inn via Facebook. Da kommer automatisk de siste profilbildene dine opp. Du kan både slette disse og legge til nye bilder.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Når du laster ned applikasjonen logges du inn via Facebook. Da kommer automatisk de siste profilbildene dine opp. Du kan både slette disse og legge til nye bilder. kan jeg da legge til bilder som ikke er på facebook, eller er det bare facebookbilder jeg kan velge mellom? Anonymous poster hash: 1da6c...412
Chloe- Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 kan jeg da legge til bilder som ikke er på facebook, eller er det bare facebookbilder jeg kan velge mellom?Anonymous poster hash: 1da6c...412 Du kan velge andre bilder også. Men det skal sies at jeg ikke har den siste Tinderutgaven. Har ikke oppdatert appen siden før det ble mulig å sende "moments" og slikt.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Du kan velge andre bilder også. Men det skal sies at jeg ikke har den siste Tinderutgaven. Har ikke oppdatert appen siden før det ble mulig å sende "moments" og slikt. Ok, takk for svar. Vet du forresten; blir kontoen aktiv med en gang, eller er det slik at man kan ordne litt på profilen etc. FØR man eventuelt gjør den offtentlig (eller ombestemmer seg og sletter )? Anonymous poster hash: 1da6c...412
Gjest alegria Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Det er vel bare å legge ut bilder på Facebook og skjule de for vennene dine. Altså gjøre slik at kun du ser de og deretter dele på tinder.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 Men blir kontoen aktiv med en gang? Anonymous poster hash: 1da6c...412
draug 75 Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 Men blir kontoen aktiv med en gang? Anonymous poster hash: 1da6c...412 I utgangspunktet, ja. Men du har et valg om å skjule profilen din.
Gjest rådyr Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 Du kan velge andre bilder også.Men det skal sies at jeg ikke har den siste Tinderutgaven. Har ikke oppdatert appen siden før det ble mulig å sende "moments" og slikt.Oppdaterer ikke din seg automatisk? Trodde det var vanlig.Det gikk ikke å laste opp bilder fra andre steder enn fb da jeg hadde tinder.
Chloe- Skrevet 19. september 2014 #11 Skrevet 19. september 2014 Oppdaterer ikke din seg automatisk? Trodde det var vanlig. Det gikk ikke å laste opp bilder fra andre steder enn fb da jeg hadde tinder. Har ærlig talt ikke åpnet den for å sjekke. Har bare hørt om disse nye funksjonene, og regnet med man måtte oppdatere appen for å få dem.
Skravlekråka Skrevet 19. september 2014 #12 Skrevet 19. september 2014 Du får bare lagt til bilder fra facebook og det er ikke mulig å legge ut et bildet som bare du kan se på facebook og så legge det til på Tinder.. Prøvd det selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå