Gå til innhold

Mindre kontakt fra han, gi han opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Har vert på date med en gutt 2 ganger. Vi hadde veldig god kjemi, og mye å snakke om. Vi har hatt sex, noe jeg vet ikke var så veldig lurt om man er ute etter noe seriøst, men det skjedde. Han snakket mye om hvor koslig vi hadde hatt det, og sendte meg i ettertid mange snaps med spørsmål osv. Nå 2 uker etter har kontakten minket. Han stiller fortsatt iblant spørsmål, og er veldig hyggelig. Men mindre kontakt enn før. Det er ikke så lenge siden det ble slutt mellom han og eksen, og det ser ut som de har hatt mye kontakt siste tiden. Da jeg spurte om vi skulle treffes snart (han bor et stykke unna) sa han at det ville han, men han har likevel ikke tatt det opp igjen. Børr jeg bare gi opp, eller spørre han rett ut på en melding om han i hele tatt vil treffe meg igjen? (føler det blir masete, så tidlig. Vil ikke virke desperat heller) Jeg trodde virkelig han her var noe for meg, siden kjemien var på topp, og han åpnet seg for meg om både familien og personlig så tidlig.

Anonymous poster hash: a4a07...5a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han en melding og kom med et forslag om konkret tidspunkt og sted for å møtes. Da ser du jo ganske raskt om interessen er reell eller ikke.

Skrevet (endret)

spørr han rett ut!

Endret av helene18
Skrevet

Send han en melding og kom med et forslag om konkret tidspunkt og sted for å møtes. Da ser du jo ganske raskt om interessen er reell eller ikke.

Ja, det er sant :) men han bor et stykke unna, og jobber osv. Så må nok litt planlegging til!

Anonymous poster hash: a4a07...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...