Supernova17 Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Har stripet håret mitt lysere. Hvor ofte gå til frisøren?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Er inviduelt hvor fort håret vosker ut, jeg måtte stripe det hver 4 mnd men det kan jo gå fortere eller saktere for deg Anonymous poster hash: a13b5...656 1
umwar Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Jeg bør gå hver 2-3. måned. Jeg går hvert halvår. Det kommer an på hvor godt håret ditt holder på farge, samt hvor fort det vokser. 1
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Håret mitt vokser som ugress. Sist jeg var hos frisøren var for snart to måneder siden. Jeg burde vært og tatt etterveksten for minst 1 uke siden. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Jeg må ta hver 6-8 ukene, ellers ser det forferdelig ut, men jeg har veldig mørk ettervekst og veldig lyst hår. Det kommer helt an på hvor fort håret ditt vokser, samt hvilken farge du har fra før og hvilken fargetoner du striper i. Jo mer naturlig, jo mindre ettervekst. Anonymous poster hash: c5a31...ea2 1
Edie Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Jeg burde stripe etterveksten hver 2.-3. måned, men går ofte lengre i mellom. Nå er det ikke så stor fargeforskjell på stripene og min naturlige hårfarge, så det er ikke så farlig. Det som virkelig krevde oppfølging var da jeg hadde rødt hår. For det første så mistet fargen sin glans og intensitet veldig fort, og fader så stygt det er med lys ettervekst! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå