Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg våkna opp av at typen driver og tafser og er på vei inn i meg, mens begge er helt i ørska! Andre ganger ligger vi i senga når en av oss spør "koste vi i natt? Hvordan skjedde det??" Haha :P

Mange andre som tydeligvis er veldig kåte når de sover?

Anonymous poster hash: 329e4...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en stresset eksamensperiode gjorde jeg mye rart i søvne, deriblant våknet jeg en natt av at jeg red min daværende kjæreste. Syns det var jævlig ekkelt. Ikke at jeg hadde sex altså, men at jeg ikke hadde kontroll over egne handlinger. Førte til at jeg ikke lenger stoler på meg selv i søvne, så nekter å dele seng med andre enn mennesker jeg kan ha sex med. Ser bare for meg at jeg plutselig tafser på en venninne eller kompis, og det er ikke en behagelig tanke uansett hvor usannsynlig det er. ;)

Skrevet

Har skjedd et par ganger ja, men jeg våkner oftest før vi begynner å ha sex. Mens han husker sjeldent at vi har pult om natta, hehe!

Skrevet

Haha, aldri opplevd det nei, tror jeg hadde måttet være nøye med p-pilla da:P

Anonymous poster hash: d3b16...863
Skrevet

Har gjort dette både bevisst og ubevisst og elsker det :)

Hadde en bra match der med eksen. Jeg tente på å se hvor langt jeg greide å gå før hun våknet, og hun tente mer jo lengre jeg greide. Hvis vi hadde hatt sex fikk jeg ofte gjennomført et samleie... Ingenting har noen gang tent meg mer. Den beste sexen vi hadde var enten når hun våknet om morgenen og fikk høre hun hadde blitt pult, eller at hun våknet av at jeg pulte henne.

Anonymous poster hash: 53c1c...065
  • Liker 1
Skrevet

Vi gjør også dette av og til. Jeg pleier å våkne opp av at jeg er søkkvåt og han er klar som et egg etter at han tafsa som en gal :P han derimot pleier ikke å huske det sier han. Utrolig rart å ha så lite kontroll over egen kropp!

Skrevet

Har gjort det noen ganger, vet ikke om jenta har vært våken eller ei, men når hun tafser på meg og ronker meg i søvne så føler jeg ikke akkurat at det er overgrep. Har jo selvfølgelig bare gjort det med jenter jeg har hatt sex med før og føler meg trygg på.-

Anonymous poster hash: e10c2...ff9
Skrevet

Det har skjedd flere ganger. Det er bare hyggelig :)

Anonymous poster hash: 87446...32a

Skrevet

Jeg husker ikke! Har hatt noen våte, rare drømmer. Tror vertfall det har vert drøm. Ikke sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...