Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #1 Skrevet 10. juli 2004 Hva gjøres på en fotpleie time? Hvor mye koster det ca?
Gjest Étoile Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 De begynner med fotbad, og så skjærer/filer de bort hard hud, filer negler, ordner neglebånd og masserer føttene. Koster omtrent 500kr og er helt himmelsk...
Catzy Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Heh, har tilfeldigvis gjort det samme med sambo i dag. Dvs fotbad, hard hud og massasje. Er ikke helt gira på å fikse neglene hans, da tror jeg at jeg trenger en vinkelsliper. Og så det samme for meg selv. Kostet ikke så mye heller. Men det er sikkert utrolig mye deiligere å få noen andre til å pjuske for seg, enn å prøve å vrenge benet alle veier for å få skrubbet ordentlig selv. Men sjekk gulesider.no . Da vil du kanskje finne fotpleiesalonger med websider, så kan du lese mer der. Catzy
ringblomst Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Deilig med fotpleie-time, lenge siden jeg har gjort det nå og så bruker jeg fotbadet mitt oftere . Men tilbake til spørsmålet, prisen ligger på ca 500kr, de bløtlegger, masserer, fjerner hard hud og filer neglene før de evt lakker dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå