Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #1 Skrevet 10. juli 2004 Har lånt treningssykkel en stund for noen måneder siden, og jeg ble så og si hekta :D så nå har jeg planer om å kjøpe en treningssykkel selv. Derfor lurer jeg på om noen av dere der ute har en treningssykkel å anbefale? Jeg er ikke ute etter noe super-teknisk noe, for da vet jeg at jeg må endel opp i pris. derfor hadde jeg tenkt til å satse på noe litt enklere. jeg skal rett og slett ha en sykkel som kan stå inne og jeg kan tråkke litt på :-) Noen som kan hjelpe meg?
Gjest tusjen Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 Jeg har ikke noen tips dessverre. Jeg kjøpte min treningssykkel for noen år siden, ga 1300,- for den. Jeg får dilla innimellom for å si det slik .. Men jeg får skikkelig vondt i rumpa , helt øm... så den blir ikke så mye brukt.. tusjen
Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Det problemet har jeg løst med en pute festet til setet :-) høres sprøtt ut, men det hjelper i alle fall på rompa Hvor kjøpte du din? prisen høres jo ikke for gal ut.. regnet med at jeg måtte ut med i alle fall 1500, selv om jeg gjerne skulle gått lavere.
Gjest tusjen Skrevet 10. juli 2004 #4 Skrevet 10. juli 2004 Takk for tipset om puten... Skal prøve å få festet en liten pute og se om ikke det hjelper litt.. Det er noen år siden jeg kjøpte den i en liten sportsbutikk i Bergen som jeg ikke husker navnet på dessverre.. Jeg har brukt den mye og den er like grei enda.. tusjen
Tusseline Skrevet 10. juli 2004 #5 Skrevet 10. juli 2004 Ja, jeg har en treningssykkel her hjemme, men som i grunnen blir lite brukt. Ettersom å ha vært en aktiv spinningsyklist i mange år, og for å sammenligne den med en slik en, er denne av mye dårligere kvalitet (færre funksjoner, dårligere å trø på osv.). Men dersom du er nybegynner, og ikke er ute etter noe avanserte greier passer denne helt greit. Betalte omkring 1500 kr.
smil Skrevet 11. juli 2004 #7 Skrevet 11. juli 2004 Sykkelshorts med polstring er tingen. Jeg er avhengig av min i hvert fall.
Tusseline Skrevet 11. juli 2004 #8 Skrevet 11. juli 2004 Tusseline: hvor kjøpte du den da? XXL (tilbudspris, vel og merke)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå