Gå til innhold

Treningssykkel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lånt treningssykkel en stund for noen måneder siden, og jeg ble så og si hekta :D så nå har jeg planer om å kjøpe en treningssykkel selv.

Derfor lurer jeg på om noen av dere der ute har en treningssykkel å anbefale?

Jeg er ikke ute etter noe super-teknisk noe, for da vet jeg at jeg må endel opp i pris. derfor hadde jeg tenkt til å satse på noe litt enklere. jeg skal rett og slett ha en sykkel som kan stå inne og jeg kan tråkke litt på :-)

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har ikke noen tips dessverre. Jeg kjøpte min treningssykkel for noen år siden, ga 1300,- for den. Jeg får dilla innimellom for å si det slik :wink: .. Men jeg får skikkelig vondt i rumpa :( , helt øm... :wink: så den blir ikke så mye brukt..

tusjen

Skrevet

Det problemet har jeg løst med en pute festet til setet :-) høres sprøtt ut, men det hjelper i alle fall på rompa :wink:

Hvor kjøpte du din? prisen høres jo ikke for gal ut.. regnet med at jeg måtte ut med i alle fall 1500, selv om jeg gjerne skulle gått lavere.

Gjest tusjen
Skrevet

Takk for tipset om puten... Skal prøve å få festet en liten pute og se om ikke det hjelper litt.. :wink:

Det er noen år siden jeg kjøpte den i en liten sportsbutikk i Bergen som jeg ikke husker navnet på dessverre.. Jeg har brukt den mye og den er like grei enda..

tusjen

Skrevet

Ja, jeg har en treningssykkel her hjemme, men som i grunnen blir lite brukt. Ettersom å ha vært en aktiv spinningsyklist i mange år, og for å sammenligne den med en slik en, er denne av mye dårligere kvalitet (færre funksjoner, dårligere å trø på osv.). Men dersom du er nybegynner, og ikke er ute etter noe avanserte greier passer denne helt greit. Betalte omkring 1500 kr.

Skrevet

Sykkelshorts med polstring er tingen. Jeg er avhengig av min i hvert fall.

Skrevet
Tusseline: hvor kjøpte du den da?

XXL (tilbudspris, vel og merke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...