2barnsmor Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Noen med erfaringer? Tenker å prøve "the works " kitet.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Jeg har prøvd mange OH produkter. Mange har jeg vært fornøyd med, og noen har vært ikke fullt så gode. Jeg liker blant annet ikke rens/toner fra denne serien, de har en tendens til å strippe huden min for fukt. De produktene jeg liker best fra OH er: - Truth serum collagen booster: ett serum som gir fukt og glød - Invigorating night gel : en natt gele med fruktsyrer som er fantastisk hvis du kjenner du er på veg til å få urenheter, den renser opp i huden skikkelig og jeg bruker alltid denne hvis jeg kjenner en kvise eller to er på veg - Sheer transformation renewal creme: god som både dag og nattkrem til de med kombinert hud som har lett for å bli fet, lett krem som trekker godt inn. - Firm action mask: en god dyprensende, poresammentrekkende maske, ikke behagelig på ansiktet, men huden ser fantastisk ut etterpå. - Total truth eye cream spf 15: en god øyekrem som gir mye fukt og har spf, jeg syns det er vanskelig å finne gode øyekremer med spf, så denne er fast om sommeren Anonymous poster hash: a8cdf...af4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå