Gå til innhold

Hvor fornøyd var du med brudehåret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjelden helt fornøyd generelt når jeg kommer hjem fra frisøren og må alltid fikse meg på håret på nytt.

Jeg forstår det slik at man gjerne får en konsultasjonstime hos frisør før selve dagen, men når frisøren setter igang på bryllupsdagen så er det jo ingen mulighet til å snu. Jeg vet godt hva jeg kler, og er redd for å på en måte ikke likne på meg på denne dagen.

Er det noen som har kommet ut fra frisøren på bryllupsdagen og følt at håret ikke ble så fint som du kunne ønsket, eventuelt helt mislykka?

Anonymous poster hash: c9364...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo derfor du har en prøvetime før selve dagen for at du skal kunne prøve flere frisyrer og unngå at du får en frisyre som ikke kler deg.

De spør også deg om hva du liker, om du har sett ut noen frisyrer på nettet etc.

Kan jo også prøve flere frisører for å finne den som passer deg best og får frem deg best

Anonymous poster hash: 7d809...a60

Skrevet

Det er jo derfor du har en prøvetime før selve dagen for at du skal kunne prøve flere frisyrer og unngå at du får en frisyre som ikke kler deg.

De spør også deg om hva du liker, om du har sett ut noen frisyrer på nettet etc.

Kan jo også prøve flere frisører for å finne den som passer deg best og får frem deg best

Anonymous poster hash: 7d809...a60

Skrevet

Jeg elsket håret mitt!!! :D

Jeg printet ut et bilde av en frisyre jeg likte. På prøvetimen satt hun opp håret. Og på bryllupsdagen gjorde hun en mer grundig og nøyaktig frisyre.

Skrevet

Jeg har en venninne som skal ordne håret mitt. Vi har allerede testet en kveld, ble ikke helt fornøyde, og skal teste igjen nå straks et par uker før bryllupet. Er ikke redd for å bli misfornøyd :)

Anonymous poster hash: 49bf1...a89
Skrevet

På prøvetimen testet frisøren bare ut ulike teknikker, fikk ikke noe inntrykk av hvordan håret kom til å se ut. Jeg var ikke superfornøyd med jobben som ble gjort i forhold til prisen. Har vært finere på håret før (etter en vanlig frisørtime). Men når alt kommer til alt er ikke håret det viktigste. Det ble helt ok.

Anonymous poster hash: 09e06...192
Skrevet

Hvis du ikke er fornøyd på prøvetimen så anbefaler jeg å bytte frisør og få prøvetime der.. finn en plass du er fornøyd med :)

Også lurt og ta med litt bilder til inspirasjon, også blir det lettere for deg å forklare hvlrdan du vil ha det :)

Anonymous poster hash: fb456...599

Skrevet

Hvis du ikke er fornøyd på prøvetimen så anbefaler jeg å bytte frisør og få prøvetime der.. finn en plass du er fornøyd med :)

Også lurt og ta med litt bilder til inspirasjon, også blir det lettere for deg å forklare hvlrdan du vil ha det :)

Anonymous poster hash: fb456...599

Nå er det ikke alltid det er bare bare å bytte frisør (feks fellesferie, lite tettsted, fullbooka osv...) Bilder til inspirasjon hjelper, men frisøren må faktisk klare å lage, ikke alle frisører er like flinke i faget sitt.

Anonymous poster hash: 09e06...192

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg var veldig fornøyd! Søsteren min ordnet det, hun er ikke frisør, men jeg ville ha en enkel uformell frisyre. Så det gikk fint! Vi hadde prøvd og ord litt på forhånd :)

Skrevet

Jeg elsket håret mitt!!! :D

Jeg printet ut et bilde av en frisyre jeg likte. På prøvetimen satt hun opp håret. Og på bryllupsdagen gjorde hun en mer grundig og nøyaktig frisyre.

Jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg :-)

Anonymous poster hash: ef654...4dc

Skrevet

Da jeg var på prøvetime så ble vi enige om å ha håret løst ned langs den ene siden. Jeg var veldig fornøyd med prøvetimen, men det ble bare gjort en ca-jobb så jeg skulle få inntrykket.

Problemet kom da det ble en helt sinnsyk varm sommeruke, - da måtte jeg ringe frisøren min 2 dager før og si at jeg må ha håret oppsatt på bryllupsdagen siden det var altfor varmt å ha det løst. Hadde sikkert klistret seg inntil halsen min av svette.. Det tok hun på strak arm og jeg var ikke hos henne før på bryllupsdagen igjen. Hun knotet litt med panneluggen, men jeg var ikke en stressa brud så det gjorde meg ikke noe for det ble bra til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...