Gjest hei ho! Skrevet 10. juli 2004 #1 Skrevet 10. juli 2004 Hei! Trenger litt hjelp..., har akkurat blitt sammen en gutt, men noen ganger virker det som at han ikke vill at jeg skal se på han, på meg så virker det som at han har komlekser for hvordan han ser ut! Jeg syns at han er kjempe sexy og elsker å se på han og har også sagt det mange ganger til han! Vet liksom ikke helt hva jeg skal si eller gjøre. Virker på en måte som han ikke stoler på meg! :veldigsur: Noen som har noen råd??? Klem en som er glad i gutten sin!
Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 Sånn var kjæresten min de første ukene vi var sammen. han trakk seg unna når jeg holdt rundt magen hans og snek seg unna når han f.eks skiftet genser. Til slutt tok jeg det opp med han og det viste seg at han har ekstremt dårlig selvtillit og forskrudd kroppsbilde. i mine øyne er han sexy og den fineste gutten her på jord - men det er dessverre ikke hva han ser.. Fordi jeg visste om "hemmeligheten" hans så ble han etterhvert tryggere på meg og nå, etter at vi har vært sammen i to år, kan jeg ta og se på han så mye jeg vil uten at det gjør noe. Syns du skal ta en prat med kjæresten din og kanskje dere kan finne en måte å løse det på? lykke til i alle fall.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Disse innleggene fikk meg til å tenke på en ting...hihi... Den første tiden jeg var sammen med min kjære for over 7 år siden rygget han ut av døren når han f.eks skulle på badet og var naken. Merkelige greier tenkte jeg, og jo da, han hadde kjempekomplekser for rumpa si. I dag vimser han rundt meg som det mest naturlige i verden når vi klær på oss e.l.. Gi han litt tid det handler bare om å bli trygg på hverandre i de fleste tilfellene tror jeg. Og gi han masse ros........... Lykke til... :-)
Nina69 Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Dette hørtes veldig kjent ut... Men det er nok forbigående. Kjæresten min har vært akkurat lik, han ser ikke på seg selv som sexy i det hele tatt, men i mine øyne er han verdens mest sexy person. Etter hvert som tiden har gått, har jeg vært flink å gi kommentarer til hva jeg liker ved ham, og det ser ut som han trives bedre med seg selv idag. Ta tiden til hjelp, og prat gjerne med ham om det! Vennlig hilsen Nina69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå