AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Hei, jeg lurte litt på om noen der ute kan forklare meg hvordan nav beregner fastsatt arbeidstid? ble omorganisert og hadde full lønn ut mai.søkte dagpenger fra juni. i vedtaket står det at min fastsatte arbeidstid er 27 timer. jeg har kun hatt 100%stillinger siden 2006. har hele tiden fått info om ar jeg må ha redusert arbeidstid ned minst 50% for å få dagpenger. fikk 50%stilling med oppstart i høst. nav har nå kuttet dagpengene mine, på bakgrunn av arbeidstid. kontaktet nav for å få korrigert feil. saksbehandler synes det var et rart tall med 27 timer, kontakter forvalting for korrigering. får tilbakemelding om at nav har gjort en praksisendring i beregning av fastsatt arbeidstid. saksbehandler og person i forvaltning oppfordrer meg sterkt til å klage dette inn. det hører med i saken at jeg flyttet til en annen del av landet for jobb. flrst startet samboer i ny jobb så jeg. det er en kjempekjip sak... mistet brått 10000 kr for betale mine utgifter over natten... skriver nå klage og håper at noen her har smarte råd til meg, kommer ikke til å gi meg i denne saken. vet ikke om jeg skal hyle eller grine av dette...Anonymous poster hash: defce...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå