Gå til innhold

Fortiden innhenter deg.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dama mi har vært singel en god stund før hun traff meg. Og i den tiden har hun hatt kontakt med menn som er gifte. Bare vennskap sier hun, men jeg vet vel litt om hvordan menn tenker, så jeg har sagt at dette kun er et kamuflert vennskap fra mennene sin side. Hun tror ikke helt på dette siden hun synes oppmerksomheten fra disse er hyggelig. Jeg mener disse mennene bør "slettes" fra mobilen, mailen og hukommelsen.. Trenger råd på hvordan dette kan ordnes uten altfor store problemer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du krever mye, jeg!!

Jeg har også en del mannlige venner - og vi er og har alltid vært akkuratt det - venner :D ....jobber til og med på et sted hvor godt over 75% av de ansatte er menn - både gifte og single uten at jeg noen gang har vært fristet av dem....eller de har vært "ufine" mot meg...

Synes overhode ikke du skal kreve noe sånt - hadde det vært min kjære som hadde bedt om noe sånt hadde det blitt kirg :evil:

Mitt råd er nok ikke et du ønsker deg - la henne ha sine venner, som du har dine!!

Til slutt noe mamma´n min stadig sier: ....på seg selv kjenne man andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen rett til å kreve sletting, hverken fra mobil, mail eller hukommelse. Det går faktisk an å kunne være venner selv om man er kvinne og mann. Og det er i hvertfall ikke HUN som har gjort noe galt, siden hun ser på dem som venner.

Hvem er du til å dømme andre menneskers motiver for å være sosiale?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar selv om ikke det slik jeg ville høre dem :cry: Men nå kan jeg jo fortelle at et par av disse gifte mennene har sagt rett ut at de vil gjerne ha et vennskap med sex inkludert. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke stoler på at dama di ikke går til sengs med gifte menn, så har du et problem. Hvorfor skulle hun ville ha sex med dem? Det at de vil ha det med henne sier mer om dem enn henne.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Catzy!

Spørsmålet var om disse burde slettes fra mobil,mail.......? Jeg stoler 100 % på dama mi, men synes disse mennene forstyrrer forholdet våres.

Les innlegget før du svarer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter har en tendens til å se ting fra en side. Hvis dere snur litt på flisa, å ser er det fra mannens side. Jeg synes faktiskt at du kan kreve at de skal bort, hvis det ikke er venner man har hatt i all tid(barndomsvenner) . Hvis de er viktigere en hva du føler, så vet jeg ikke. Da hadde jeg kanskje gitt hun et valg. Si at det tærer på deg. Så får du se om du er viktig for henne eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Catzy!

Spørsmålet var om disse burde slettes fra mobil,mail.......? Jeg stoler 100 % på dama mi, men synes disse mennene forstyrrer forholdet våres.  

Les innlegget før du svarer.....

Hva hjelper det om de slettes fra mobilen og mailen hennes? Blir de mer å stole på hvis de ikke er registrert der? Slutter de å sende mail? Og hvis du stoler på henne, hva er da problemet med at hun har dem registrert på mobilen sin?

Jeg leste innlegget ditt. Men skjønner ikke hvordan sletting fra mobil og mail vil hindre disse mennene i å forstyrre forholdet deres. Men mindre du vil at hun skal stenge mobilen sin for oppringninger fra disse mennene og å filtrere vekk mail sendt fra deres kontoer. Og i så fall synes jeg at du viser tendenser til overkontrollering, sjalusi og mistro.

På den annen side, hvis dette tærer sånn på deg, så får du ta det opp med henne så hun forstår hvor ille dette vennskapet er for deg. Som VL800 sier, så er det opp til henne.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Fant min gamle tråd her :D Og kan fortelle at hun, uten min innblanding har filtrert ut ham i mailboksen og slettet ham fra mobilen. Hun sa også at jeg skulle få mailadressen slik at han kunne få en mail fra meg med "nok er nok" budskap. Hun la til at hun ville gjordt det samme hvis det var omvendt.... :blunke:

Catzy....ikke alt du råder folk til stemmer :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Selv om alt har ordnet seg her, så må jeg bare få kommentere en ting.

Tror det er veldig typisk gutter å mene at jenter ikke kan ha guttevenner uten at guttene mener noe mer... Menn mener omtrent alltid at det ligger noe annet under enn bare vennskap.

Jenter har mye vanskeligere for å skjønne dette, vi kan ha venner av begge kjønn uten at vi mener noe mer med det...

Men det med guttene... Er vel noe med at "på seg selv kjenner man andre"?? hehe.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Du har ingen rett til å kreve at hun kutter kontakten med dem og sletter nr deres fra tlf.

Hun må få ha de vennene hun har lyst til uten innblanding fra deg pga kjønn.-

Dessuten er det dumt å dømme folk ut i fra "jeg vet vel litt om hvordan menn tenker"

Ikke slå alle over en kam.

Hun må da være voksen nok til å si nei om de skulle prøve seg, eller er det det du er redd for?

Virker som det egentlig kan bunne i at du ikke stoler på henne innerst inne.

Men du fikk det jo som du ville, så da er du vel strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...