AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Ja,vet,barnslig. Men en kjekk og veltrent mann i politiuniform får bare knæra til å svikte totalt ;-) Kjenner et par i yrket og vet selvsagt at det må være mer med en mann enn det jeg nevnte,men får det ikke ut av huet! Hvor er det lettest å treffe på en politimann? Kansje det er noen her inne? ;-)Anonymous poster hash: bfe05...765 1
Gjest rabrabara Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 (endret) Skulle være anonym... Endret 18. september 2014 av rabrabara
kråkefjas Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Hvor er det lettest å treffe på en politimann? På en fin, rett strekning med unødvendig lav fartsgrense. 9
Erazor Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Kjapp løsning som kan fungere: 1) Skaff politiuniform (må nok gå for kostyme, men det skal vel av uansett, so big deal). 2) Finn kjekk mann og be ham ta uniformen på seg. 3) Profit.
draug 75 Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Ja,vet,barnslig. Men en kjekk og veltrent mann i politiuniform får bare knæra til å svikte totalt ;-) Kjenner et par i yrket og vet selvsagt at det må være mer med en mann enn det jeg nevnte,men får det ikke ut av huet! Hvor er det lettest å treffe på en politimann? Kansje det er noen her inne? ;-)Anonymous poster hash: bfe05...765 Nå har jeg lest hele tråden. Si meg, hvorfor har ingen klart å komme opp med: Synes du de er så fengslende?
kråkefjas Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 (endret) Nå har jeg lest hele tråden. Si meg, hvorfor har ingen klart å komme opp med: Synes du de er så fengslende? Fordi det var snakk om politimenn. Ikke fengselsbetjenter. Endret 19. september 2014 av ninuska_
ninuska_ Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Tema om alle politimenn er psykopater er delt ut hit. ninuska_, mod 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå