Gå til innhold

Underkroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er nødt til å gå ned i vekt. Trent hardt i 2 år, og har mistet mange kg. Så det har vært til nytte! Jeg er 18, så sant skal sies var det valpefett jeg mistet. Nå er jeg eldre, og er 180 cm med en vekt på 61-64 kg. Jeg føler meg slank og fin i overkroppen, MEN men alt under hoftene stopper det opp. Rumpa er sliten og gigantisk, beina er lange og greie men det er mye fett der. Jeg ønsker å måtte slutte å bruke jakker som dekker rumpa og bena!! Har komplekser. Jogger, trener styrkeøvelser med pt, svømmer og går i bratt oppoverbakke. Dette gjør jeg ofte, men det nekter. Kostholdet består kun av sunt som laks, kylling, viltris, fisk, havregryn. Problemet er at overkroppen ser bra ut, men ikke nedre delen. Vurderer å faste med vann, kaffe, frø og evt magert kylling i 7 uker. Målet er i hovedsak en slank underkropp, og vekt på kanskje 55. Er veldig desperat, og tenker på dette mesteparten av dagen. Det går utover sosialt liv og skolegangen.

Hilsen bekymret jente 18.

Anonymous poster hash: 3f891...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke på deg før jeg får se bilde. Du kan ikke ha mye fett på underkroppen med den vekta der.

Anonymous poster hash: 0272f...fce
  • Liker 2
Skrevet

180 og veier ikke mer enn 61-64? Du kan da umulig ha noe fett som helst, du ligger jo på kanten til undervektig på BMI-skalaen. Og dersom du går ned til 55 kommer du til å være et vandrende skjelett.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...