AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Jeg liker en fyr på jobben veldig godt, har nok en liten crush i ham. Dette er en imidlertidig jobb, så kjenner han ikke så godt. Saken er at jeg har tatt ham i å smugtitte på meg, men jeg er så sjenert når jeg er rundt ham at jeg ikke klarer å småprate og flørte med ham. Nå er det slik at han har nummeret mitt, fikk det vedr jobbsammenheng. Så da lurer jeg på da folkens, ville han ikke gitt lyd fra seg, f.eks sendt en sms eller ett eller annet hvis han var interessert? Kanskje det bare er feiltolkning av meg vedr smugtittingen, kanskje det bare er ønsketenkning fra min side? Hvis dere gutta var interessert i ei jente, eller syns hun var attraktiv, ville dere ha sendt en sms eller en FB melding hvis dere hadde hatt tlfnr hennes? Anonymous poster hash: 70625...27b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Jeg liker en fyr på jobben veldig godt, har nok en liten crush i ham. Dette er en imidlertidig jobb, så kjenner han ikke så godt. Saken er at jeg har tatt ham i å smugtitte på meg, men jeg er så sjenert når jeg er rundt ham at jeg ikke klarer å småprate og flørte med ham. Nå er det slik at han har nummeret mitt, fikk det vedr jobbsammenheng. Så da lurer jeg på da folkens, ville han ikke gitt lyd fra seg, f.eks sendt en sms eller ett eller annet hvis han var interessert? Kanskje det bare er feiltolkning av meg vedr smugtittingen, kanskje det bare er ønsketenkning fra min side? Hvis dere gutta var interessert i ei jente, eller syns hun var attraktiv, ville dere ha sendt en sms eller en FB melding hvis dere hadde hatt tlfnr hennes?Anonymous poster hash: 70625...27b Han fikk nr. ditt via jobbsammenheng. Dere har ikke engang snakket sammen, og det eneste du har tatt han i er å "titte på deg", som enten KAN være interesse eller total feiltolkning fra din side. Med andre ord, du aner ikke hvorvidt fyren engang er singel, han vet sikkert ikke det samme om deg heller og enda sitter du og venter på en SMS? Øhhh... Selv om han skulle være interessert så kan det hende at han ikke ønsker å bruke nr ditt til annet enn til jobbsammenheng, nettopp for å ikke virke uprofesjonell/creepy. Han har NULL peiling hvorvidt du er interessert i han eller ikke. Folk flest sender ikke flørtemeldinger eller ber kollegaene sine ut på date uten å ha noen anelse hvorvidt den personen faktisk ER interessert. SPesielt i en jobbsammenheng er man ekstra forsiktig, for det kan koste en jobben/surne arbeidsmiljøet hvis man legger an på en kollega uten at man vet hvorvidt personen faktisk ER interessert. Anbefaler at du dropper den passive holdningen din,og kanskje prøver å snakke med han og blir bedre kjent. Anonymous poster hash: 8e3cf...700 4
Gjest Sitrondrops Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Han fikk nr. ditt via jobbsammenheng.Dere har ikke engang snakket sammen, og det eneste du har tatt han i er å "titte på deg", som enten KAN være interesse eller total feiltolkning fra din side. Med andre ord, du aner ikke hvorvidt fyren engang er singel, han vet sikkert ikke det samme om deg heller og enda sitter du og venter på en SMS? Øhhh... Selv om han skulle være interessert så kan det hende at han ikke ønsker å bruke nr ditt til annet enn til jobbsammenheng, nettopp for å ikke virke uprofesjonell/creepy. Han har NULL peiling hvorvidt du er interessert i han eller ikke. Folk flest sender ikke flørtemeldinger eller ber kollegaene sine ut på date uten å ha noen anelse hvorvidt den personen faktisk ER interessert. SPesielt i en jobbsammenheng er man ekstra forsiktig, for det kan koste en jobben/surne arbeidsmiljøet hvis man legger an på en kollega uten at man vet hvorvidt personen faktisk ER interessert. Anbefaler at du dropper den passive holdningen din,og kanskje prøver å snakke med han og blir bedre kjent. Anonymous poster hash: 8e3cf...700 Er du sur?
Gjest Juggler Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Ja litt. Ok, man tolker ting forskjellig. TS: Hvis han hadde spurt om nummeret ditt, uten at det var jobbrelatert, så hadde kanskje overskriften vært passende. Bortsett fra det, så synes jeg AB over gir gode råd. Selv om innlegget kan fremstå som surt.
Yzma Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Mer oppgitt enn surt, skjønner egentlig AB godt. Hør på rådet hennes/hans og ta kontakt, du kan ikke sitte å vente på en tekstmelding fra en fyr du såvidt har snakka med. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 TS her. Syns det ble litt sur og negativ stemning her så ville oppklare litt. Har jo såklart snakket med ham, men for ham kan det virke som ren høflighet. Prøver å snakke med ham om ikke jobbrelaterte ting, men ikke lett alltid så blir med blikk og smiling. Jeg er faktisk den som har tatt mest initiativ til å prate selv om det er langt utenfor min komfortsone, så føler det er litt opp til ham nå. Forventer ikke at han skal be meg ut på date, ville bare høre hva andre folk syns. Anonymous poster hash: 70625...27b
Gjest Sitrondrops Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 TS her. Syns det ble litt sur og negativ stemning her så ville oppklare litt. Har jo såklart snakket med ham, men for ham kan det virke som ren høflighet. Prøver å snakke med ham om ikke jobbrelaterte ting, men ikke lett alltid så blir med blikk og smiling. Jeg er faktisk den som har tatt mest initiativ til å prate selv om det er langt utenfor min komfortsone, så føler det er litt opp til ham nå. Forventer ikke at han skal be meg ut på date, ville bare høre hva andre folk syns. Anonymous poster hash: 70625...27b Bare fortsett med det du gjør, ta initiativ til ting med han på jobb også. Kanskje han er en av dem som trenger litt tid?
Deterbaremeg Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 Angående smugtitting... Det kan jo være slik at han har merket at du smugtitter på ham. Og derfor ser han nervøst bort på deg når du gjør det. Eller ser på deg andre ganger fordi han oppfatter deg som creepy. De fleste som tror at andre smugtitter på dem, tar nok feil.
Erazor Skrevet 19. september 2014 #11 Skrevet 19. september 2014 TS her. Syns det ble litt sur og negativ stemning her så ville oppklare litt. Har jo såklart snakket med ham, men for ham kan det virke som ren høflighet. Prøver å snakke med ham om ikke jobbrelaterte ting, men ikke lett alltid så blir med blikk og smiling. Jeg er faktisk den som har tatt mest initiativ til å prate selv om det er langt utenfor min komfortsone, så føler det er litt opp til ham nå. Forventer ikke at han skal be meg ut på date, ville bare høre hva andre folk syns.Anonymous poster hash: 70625...27b I og med at dere verken flørter eller dater, så blir det feil å si at «det er litt opp til ham nå». Det er ikke opp til ham. Fyren lever sikkert lykkelig uvitende om hva som foregår oppe i hodet ditt, og han kan heller ikke på magisk vis vite at du er utenfor komfortsonen din ved å bare se på ham og smile. Da kan du heller ikke forvente noe av ham. Sånn jeg ser det er det helt opp til deg selv om noe skal skje, og da må du slutte å bruke komfortsonen som unnskyldning og tvinge deg selv til å gjøre ting som er helt ufarlige selv om de kjennes ubehagelige. Det verste som kan skje er at du blir avvist, men livet er fullt av avvisninger. Du må faktisk våge å tape for å kunne vinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå