Catzy Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 Ha, ha, veldig morsomt. Men jeg tror jeg ser poenget ditt, Rattlesnake. For dere som evt. må svare Nei, så er www.google.com en av verdens mest brukte søkemotorer. Det er helt utrolig hvor mye informasjon man kan finne på internett gjennom denne søkemotoren! Catzy
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Ja, både google, boogle og booble har jeg hørt om :-)
Arkana Skrevet 10. juli 2004 #5 Skrevet 10. juli 2004 Ja, både google, boogle og booble har jeg hørt om :-) Enkelte her inne burde være mer flittige på disse søkemotorene. Mange spør om ting de enkelt kunne funnet ut selv, hadde de bare ikke vært så late. :fy:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. juli 2004 #6 Skrevet 10. juli 2004 Arkana og Catzy: Det virker som noen her ikke har prøvd en gang å søke litt selv. Når noen har spurt om noe, har jeg funnet det etter første forsøk. Tok meg ca. 15 sek. Vil tror at det tar lengre tid å skrive inn et spørsmål her. Skal ikke rakke ned på folk som stiller spørsmål her. Men mitt råd er: Søk først, hvis man ikke finner svar kan man jo selvfølgelig spørre oss
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2004 #7 Skrevet 10. juli 2004 Enig! Eksempel på spørsmål: Hva kan man gjøre i XXX, finnes det museer der? Hva er oppskriften på XXX? Hva er symptomene på XXX-sykdommen?
jordbær Skrevet 10. juli 2004 #8 Skrevet 10. juli 2004 Men det er jo sååå mye enklere å bare spørre her da Er slik selv. Spør alltid før jeg gidder å lese masse tull selv. (men jeg er en flittig bruker av google!)
Fat Sally Lee Skrevet 10. juli 2004 #9 Skrevet 10. juli 2004 Dersom en spør her vil informasjonen spredd til mange flere her på kg. Det gagner vel alle, ikke sant? Synes det er bra at folk spør her, jeg. Fatter ikke hva dere sutrer over...
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2004 #10 Skrevet 10. juli 2004 Sutring? På seg selv kjenner man andre....
Fat Sally Lee Skrevet 10. juli 2004 #11 Skrevet 10. juli 2004 Beklager ordvalget, men det er da bra at brukerne spør her! Mener i hvertfall jeg!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. juli 2004 #12 Skrevet 11. juli 2004 Oj da, ble noen litt støtt her? . Ikke noe vondt ment, bare mente at det ofte faktisk går fortere å søke selv.
L@dy Skrevet 11. juli 2004 #13 Skrevet 11. juli 2004 Jeg bruker google mye og finner mye rart der. Er enig at en del spørsmål som blir stilt her inne kunne en med letthet fått et raskere svar ved selv og søke. Men det kommer jo litt an på hva en lurer på da. En del ting vil en jo få en bedre beskrivelse ved og legge ut innlegg her. Og gjerne ulike erfaringer om "ting og tang".
Gjest 1111 Skrevet 11. juli 2004 #14 Skrevet 11. juli 2004 Jeg skjønner hvor du vil hen. skal innrømme jeg har spurt om ting som jeg kunne ha funnet ut selv, men det er ikke ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå