AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 I dag var jeg innom en Kiwibutikk å kjøpte to stk truser og to stk strømpebukser til min kone sammen med mat. Bestillingen kom på sms så det var veldig greit å forholde seg til. Når jeg kommer til kassen så får jeg jammen høre det..Sitat:" Å jaså, du skal bruke dameklær i kveld?" Vedkommende spurte rett ut uten å legge merke til at det var kø bak meg. Jeg ble litt satt ut også kunne jeg forelle henne at jeg hadde fått bestillingen på sms så det var ganske klart. Vedkommende bak kassen kom med enklet ord. Sitat:"Sorry." Hva ville du ha sagt eller reagert på dette? Hva mener du om sånn oppførsel? Mann 29 på handleoppdrag for kona. Anonymous poster hash: 71e1b...563
Erazor Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Sånn jeg oppfatter utsagnet, så var det en litt feilslått og malplassert spøk. Jeg hadde sikkert bare flirt og sagt noe i retning av: «Ja, du skulle bare ha visst hva jeg har på meg under klærne.» Ellers har jeg full forståelse for at noen blir satt ut av noe sånt, og hovedgrunnen til at det er upassende er at man aldri vet hvordan noen vil oppfatte det.
Zend Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 I dag var jeg innom en Kiwibutikk å kjøpte to stk truser og to stk strømpebukser til min kone sammen med mat. Bestillingen kom på sms så det var veldig greit å forholde seg til. Når jeg kommer til kassen så får jeg jammen høre det..Sitat:" Å jaså, du skal bruke dameklær i kveld?" Vedkommende spurte rett ut uten å legge merke til at det var kø bak meg. Jeg ble litt satt ut også kunne jeg forelle henne at jeg hadde fått bestillingen på sms så det var ganske klart. Vedkommende bak kassen kom med enklet ord. Sitat:"Sorry." Hva ville du ha sagt eller reagert på dette? Hva mener du om sånn oppførsel? Mann 29 på handleoppdrag for kona. Anonymous poster hash: 71e1b...563 Kunne du ikke bare svart, "Ja", jeg lurer vel ingen her!!
Gjest rangle Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 tenker at hu i kasse trodde nok hu var fryktelig morsom^^ , men uansett om hun sa det på spøk , eller om hun virkelig trodde det så syns jeg ikke det er ok å si til en kunde, hun kjenner jo ikke deg og aner ingenting om dine grenser for tull. syns det er merkelig av en som jobber i kassa jeg,kanskje hadde hun litt utfordringer sosialt.. eller rett og slett et forsøk på å sjarmere deg med humor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå