Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 http://www.windowsreinstall.com/install/th...ound.htm#Copied and Pirated
Gjest synseren Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Kort fortalt: Warez: Fellesnavn på software (og etterhvert også musikk og filmer) som er piratkopiert Crackz: Oftest små programmer/rutiner/filer som omgår kopibeskyttelse eller liknende sperrer. Men det enkleste er original vare. Mindre "fuzz" med det...
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Men det enkleste er original vare. Mindre "fuzz" med det... Nåja. Jeg lager alltid en kopi av CDer jeg kjøper, og hvis det er snakk om kopibeskyttet programvare, må jeg da også ha en "crack" for å kunne bruke kopien mens originalen står trygt i bokhyllen. Og hva opplever jeg da? Jo, at kopiene i flere tilfeller fungerer bedre enn originalen, fordi kopibeskyttelsen lager masse problemer (f.eks. får DVD-spilleren til å låse seg på laveste hastighet fordi kopibeskyttelsen får spilleren til å tro at det er en feil på platen). Jeg slipper også irriterende feilmeldinger som sier "Insert Disc 1" når "disc 1" så absolutt står i spilleren. Ikke uvanlig.
Dollface Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2004 Tusen takk for svar, det var opplysende Driver å jobber litt med saken, men får det ikke helt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå