Gå til innhold

Hvor mange lysestaker/telysholdere osv har dere i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Telte over, og alt i alt er det to telysholdere også ett fat med fire kubbelys.

Jeg kommer nok til å hente opp lysestaken om noen uker. Det er fremdeles litt for mye "sommer" til å fylle stua med levende lys :)

Skrevet

2 lysestaker

6 lykter

27 telysholdere

Skrevet

To kubbelys på et lysfat.

1 lysestake til små kubbelys.

4 te lysestaker.

Det er vel det som står framme i stua nå,tror jeg. Ellers har jeg 1 lykt i vinduskarmen bak en sofa og 1 lykt i gangen og 1 lykt som bruker å stå ute.Og mange flere te lysestaker i skapene.

Skrevet

Vi har bare 8. Stuen vår er liten så på grunn av plassmangel holder det. Jeg elsker å tenne telys, og gleder meg alltid hver sommer til mørkere tider.

Skrevet

24 telys i diverse telysholdere og og lykter og tre kubbelys. Det er bare i lille stua oppe da, har fire telys i gangen, tre på badet og to på soverommet :) Nede er det min far som styrer i stua, men har et telys i stua også tre telys og fire kubbelys i spisestua. Ja, jeg elsker levende lys.. :rodmer:

Skrevet

9, og det er ikke så værst.

Men, i en skuff har jeg ihvertfall 50 liggende.

Og det er etter jeg kvittet meg med en bærepose med slike til telys...

Skrevet

6 telysestaker, 2 duftlys og 1 kandelaber med 5 lange lys i :) Hvem elsker vel ikke levende lys nå om høsten? ;) Har dessuten en sånn gammeldags lysestake som man kan holde i.

Gjest Vinglasset
Skrevet

Jeg har to stuer og i den ene har jeg 15 i forskjellige varianter - i den andre stuen "bare" 5. Elsker levende lys året rundt, men spesielt nå når det går mot mørkere dager.

Skrevet

Vi har ett kubbelys og tre telys holdere, uten telys :P Jeg er egentlig veldig glad i levende lys, men dessverre er det sjelden vi tenner lys i stua. Det er nesten ingen naturlige steder å ha lys, uten fare for brann i stua vår...

Skrevet

Jeg er avhengig av levende lys om høsten, men syns det kan bli litt overkill om man har for mange..

Her har vi en hurricanelykt med kubbelys på spisebordet, 2 telysholdere på sofabordet og 2 høye lysestaker med kubbelys i vinduet. Syns det er nok i vår stue iallfall :) Elsker levende lys :)

Anonymous poster hash: 0cf96...d2c
Skrevet

6-7, tror jeg. Har ikke så stor stue, blir fryktelig rotete om vi har fremme flere.

Anonymous poster hash: 5e837...575

Skrevet

Vi har ett kubbelys og tre telys holdere, uten telys :P Jeg er egentlig veldig glad i levende lys, men dessverre er det sjelden vi tenner lys i stua. Det er nesten ingen naturlige steder å ha lys, uten fare for brann i stua vår...

Hvordan kan det ha seg? :klo:

Skrevet

Hvordan kan det ha seg? :klo:

Den plassen vi kan ha lys er det i de fleste tilfeller noe over, som en hylle eller bilder like ved, eller planter som strekker seg over lyset.

Skrevet

Har to telysholdere og fem lysestaker, akkurat passe mengde i min leilighet synes jeg.

Anonymous poster hash: 8ef8f...d47
Skrevet

har til sammen 12 telys i stua/kjøkkenet, men pleier ikke å tenne alle samtidig. de 3 på stuebordet tenner jeg mest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...