Gå til innhold

Hvor mange lysestaker/telysholdere osv har dere i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ryddet her nå og ble sittende og titte, lurer litt på om jeg har veeeeldig mange :P. Så nysgjerrig på hva som er "vanlig"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to, en lykt, og en telys-greie med plass til tre lys i. Også har jeg tre store lysestaker jeg tar fram av og til, og setter i vinduskarmen. Jeg telte hjemme i stua hos svigers en jul, der var det over femti.

Anonymous poster hash: 62f3a...389

Skrevet

Ingen, såvidt jeg vet.

Skrevet

10

Anonymous poster hash: ad579...1f4
Skrevet

Ett fat med kubbelys, to matchende små telysholdere, tre høye lysholdere, 14 små telysholdere i vinduskarmene og på stuebord. Pluss en 5-armet sak som står på spisestua.

Skrevet

*kremt* Vi er veldig glad i å tenne lys når det er mørkt. Både fordi det er koselig og det varmer godt, har et dårlig isolert hus. Telte nå, og vi har 78 lys tent...... Tralalala

Anonymous poster hash: 474f8...c04
  • Liker 2
Skrevet

Har fire lysestaker og en sånn telys "lykt" som står fremme. Skulle gjerne hatt fler, men har litt mangel på bord/reoler å ha ting på for øyeblikket.

Skrevet

11

Anonymous poster hash: 548cd...8a7

Skrevet

ca 15, rydder veldg om sommeren og tar ut flere og flere utover vinteren. bruker telys som varmekilde ganske ofte når det er kaldt ute.

Skrevet

Ingen akkurat nå.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest avocadoen
Skrevet

3 store lykter på gulvet og ellers masse lys og telysholdere :) synes det er koselig :)

Skrevet

Har "bare" 14 akkurat nå. Har begynt å pakke pga flytting.

Skrevet

11, synes levende lys er så koselig :biggrin:

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

*kremt* Vi er veldig glad i å tenne lys når det er mørkt. Både fordi det er koselig og det varmer godt, har et dårlig isolert hus. Telte nå, og vi har 78 lys tent...... Tralalala

Wow :fnise: Det var ikke lite heller. Må jo bli fryktelig varmt da? :P

Vi har 11 stk.

Skrevet

i lengden er det nok billigere å isolere huset og tenne 10-20 lys istedenfor...

Anonymous poster hash: 3efca...ca0

Skrevet

5 lysestaker, 19 telysholdere hvorav 1 lysestake og 4 telysholdere er på kjøkkenet, mens 8 telysholdere er på badet.

Anonymous poster hash: 3efca...ca0
Skrevet

Har en lysestake med tre armer, en telysholder for tre lys, samt 4 små telysholdere i ei klynge. Har sikkert ti andre i skap og skuffer, tar de frem når jeg skal gjøre et poeng utav koselig beslysning. Trenger det sjeldent da jeg heller dimmer lyset:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...