Gå til innhold

Ny leilighet i nytt bygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med en så en leilighet i dag. Flott bygg, flott leilighet.

Det var tiltenkt å ha vaskemaskin på bad. Der er ikke vindu. Veranda er veldig liten, ikke plass til å sitte. Typisk helt moderne med glassvegger på verandarekkverk.

Åpen kjøkkenløsning. Typisk igjen for helt moderne bygg.

Ute er det ingen plass å henge klær,banke tepper osv.

Personen som skal flytte har både tepper og klær, og så utfordringen med dette

Dere som bor slik, hva gjør dere med klær? Tepper?

Jeg har ikke mye tepper, men liker å få riset og hengt ut de jeg har.

Jeg er såpass gammeldags at jeg vil henge klær ute.

Hva gjøre dere? Det må da blir forferdelig usunt i slike leiligheter? Ikke få luftet på bad, henge klær inne, aldri få ut tepper osv, matos i stue...nei takk, sa han

Anonymous poster hash: 430fb...06d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde i en sånn leilighet før. Det var ikke lov å riste tepper pga naboene som bodde under, meen det brydde vi oss ikke så mye om. Når de tåler å bo rett ved europavei så tåler de at noen tepper blir ristet en sjelden gang.

Anonymous poster hash: 7df20...b58

Skrevet

Bor i en slik leilighet nå. Klærne tørker på rommet eller på balkongen. Ser at naboene henger klærne til tørk ute også. Har ingen tepper, men det blir vel ingen problem for deg å gå ut og riste den der?

Veldig, veldig få leilighetene jeg var i hadde vinduet på badet. Vi har en velfungerende ventilasjonssystem som går hele tiden. Hører det nesten ikke.

Skrevet

Det er 4 et. Ikke aktuelt for personen å drasse tepper opp og ned. Ikke noe å henge de på ute heller

Tørker klær inne? høres ikke kjekt ut.

De viste hva de gjorde før i tiden. Det var klesstativer ute, og teppestativ. Slik var det i den føste leiligheen min

Skrevet

Det er 4 et. Ikke aktuelt for personen å drasse tepper opp og ned. Ikke noe å henge de på ute heller

Tørker klær inne? høres ikke kjekt ut.

De viste hva de gjorde før i tiden. Det var klesstativer ute, og teppestativ. Slik var det i den føste leiligheen min

Beklager, men du høres veldig gammeldags ut? Nå er det krav om ventilasjon på nye bygg TEK10 tror jeg den heter, så tørke klær inne er ikke noe problem. Du får kjøpe deg hus med hage og tørkestativ ute

Anonymous poster hash: d6eb2...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...