Gjest Lilleulv Skrevet 31. juli 2004 #41 Del Skrevet 31. juli 2004 I dag badet Nemi :D Hun kom løpende uti helt plutselig da vi var uti. Men det virka som hun ble litt redd når bunnen forsvant under henne... Hun baksa seg fort opp på land igjen i hvert fall og kom ikke uti igjen. Håper ikke hun ble skremt da. Skal på stranda igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. juli 2004 #42 Del Skrevet 31. juli 2004 Artig! :-) Hvordan går det med maten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 2. august 2004 #43 Del Skrevet 2. august 2004 Artig! :-) Hvordan går det med maten da? Det går bra med maten Nå som vi har begynt å ta vekk matskåle etter hun har spist, har hun begynt å spise opp alt. Det som jeg har nevnt tidligere om biting sliter vi utolig med enda. Det har vi vært konsekvente med helt fra begynnelsen, men den er sitter langt inne hos Nemi. Det har hele tiden vært hennes måte å leke på... Hun har lært betydningen av ordet "nei" så hun slutter som regel ganske fort. Men i går hadde vi gjester, og han ene satt seg ned på huk for å kose med Nemi. Nemi ble da helt vill, kom løpene, hoppet opp mot mannen og beit etter ansiktet hans (ellevill av glede). jeg er ganske fortvila! Dette kan jo være farlig... Jeg holder henne alltid når det kommer barn, tør ikke annet. Hva skal jeg gjøre? Har aldri hatt dette problemet med andre hunder... Det rådet jeg fikk om time out i gangen har funka bra. (husker ikke hvem jeg fikk det av). Blir hun for bajas, skal bite i alt og hører ikke, så setter vi henne på gangen. Da er hun mye mer ydmyk og vil heller kose når vi slipper henne inn igjen noen min seinere. Noen som har noen gode råd ang. det med hopping og biting? Hadde vært veldig taknemlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 2. august 2004 #44 Del Skrevet 2. august 2004 Vi snudde ryggen til vesla vår når hun hoppet opp. Vi sa ingenting, men overså henne helt. Det hjalp! Å bli oversett var ikke gøy for denn lille! Hun hopper ikke opp på oss lenger, men klarer ikke helt å styre seg når vi kommer hjem fra jobb. Da hopper og danser hun rundt på gulvet av glede. Men når hun har satt seg ned og er rolig - da hilser vi på henne! (Hun vet veldig godt at hun ikke får kos før hun sitter pent, men det er litt vanseklig å sitte da, når mor og far endelig kommer hjem...) Biting sa vi nei til, og avsluttet leken straks hun beit, eller gikk vår vei. Men biteproblemet ble borte da hun skiftet tenner, nå biter hun bare når vi "herje-leker" med henne, men da får hun lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå