Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er så rådløs som det overhodet er mulig.

Nytter ikke å spørre familie for de har hver sin mening, og ingen kan fortelle meg hva jeg burde eller kan gjøre.

Jeg er snart 30, bosatt i Akershus.

Har kjæreste i Telemark, og planen er å flytte dit.

Min huseier prøver nå å kaste meg ut for andre gang, min advokat er på saken så vi venter på hva hennes svar er på min protest.

Jeg er arbeidsledig for øyeblikket, og er bare halvferdig med sertifikatet til bil.

Siden min huseier igjen er bitch for andre gang i dette leieforholdet, står jeg og aner ikke hva jeg skal gjøre.Jeg er på bar bakke og alene da min familie bor i finnmark.

Skal jeg søke jobb her, eller i Telemark? Skal jeg flytte til Telemark MÅ jeg bli ferdig med sertifikatet fordi området jeg skal flytte til er så lite og jeg blir avhengig av å kunne kjøre selv. Og jeg har ikke hatt muligheten til å spare opp til sertifikatet.

Hvis jeg ikke flytter til Telemark må jeg finne et nytt sted å bo fram til april,(det er da det er meningen at jeg skal flytte ti Telemark egentlig)

Hvor kan jeg henvende meg for å kanskje få litt hjelp? Nav bare sender meg ut i verden alene ser det ut som.

hilsen fortvilet

Anonymous poster hash: 5b80b...062

Anonymous poster hash: 5b80b...062
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis flytting blir aktuelt (og du har depositum til gode i leiligheten du reiser fra) kan husleiegaranti fungere som depositum for neste leilighet du flytter til - slik har i hvertfall jeg forstått det, og kun hvis du passerer kredittsjekken. Og hvis du flytter til kjæresten er det jo ikke snakk om depositum.. I teorien vil du få en liten "boost" i kontanter som du kan bruke til å ta lappen?

Kilde: http://husleie.no/husleiegaranti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...