Gå til innhold

Jeg har kjøpt sko og slør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tilbake fra ferietur til Stockholm og har kjøpt sko og slør fra Lilly (dansk merke)! :hoppe:

Slik ser skoene ut og her er sløret (øverst til høyre), som er 2 meter langt med satinkant. Da er det bare å vente på at kjolen min kommer i oktober, så får jeg prøvd alt sammen. Jeg er kjempefornøyd med kjøpene mine! Betalte 1540 norske kroner for begge deler til sammen (ca 1000 svenske kroner for skoene og nærmere 700 svenske for sløret). Hmm - jammen har jeg ordnet mye av utstyret nå... Får bruke det neste året til å tenke på meny, sminke, hår, blomster etc... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skoene var KJEMPELEKRE, ja, sløret også selvfølgelig, hehe, men skoene var helt :o

Snart klar du nå jo :wink:

Skrevet

Så bra!

Skoene var kjempesøte og de kommer de å passe veldig bra med kjolen!

Jeg vil også ha sånn type slør, skikkelig fint!

Blir moro å prøve alt i oktober, kan jeg tenke meg! :P

Hmm, så tidlig ute du er - kanskje jeg burde få tak i noe utstyr snart også...? :roll:

Skrevet

Takk alle sammen! :-) Gøy å vise utsyret til noen - for det skal jo være hemmelig for de fleste andre frem til dagen! Som er leenge til... He he - jeg er veldig tidlig ute ja, men siden kjolen er bestilt og vi var utenlands på ferie, så ville jeg slå til hvis jeg fant det jeg var på jakt etter og spare litt penger samtidig. Sløret var akkurat slik jeg hadde tenkt, skoene også! Deilig å ha det i boks også.

Skrevet

Flott kjole slør og sko! Gratulerer. Ingenting er som når du får kjolen i hus :P

Jeg har lyst å prøve min hver dag :hoho:

Skrevet

Begge deler var skikkelig stilig.

Skal dere også gifte dere som en overraskelse? Vi skal også det. Når?

Skrevet
Begge deler var skikkelig stilig.

Skal dere også gifte dere som en overraskelse? Vi skal også det. Når?

Nei, bryllupet er helt klart ingen hemmelighet her i gården! :-)

He he... etter at kjæresten fridde har jeg vel fortalt om det til gud og hvermann som gidder å høre på... :hoho:

Men mange av detaljene ifm bryllupet får jeg vel fortsatt prøve å holde hemmelig fremover! Bortsett fra til dere på KG da! :sjarmor:

Skrevet

Nei, bryllupet er helt klart ingen hemmelighet her i gården! :-)

He he... etter at kjæresten fridde har jeg vel fortalt om det til gud og hvermann som gidder å høre på... :hoho:

Men mange av detaljene ifm bryllupet får jeg vel fortsatt prøve å holde hemmelig fremover! Bortsett fra til dere på KG da! :sjarmor:

OK, da misforsto jeg littegrann. ;)

Det er uansett godt å se at dere skal gifte dere etter oss. Da er det ikke bare meg som ligger langt fremme med planleggingen.

Jeg har ikke funnet noen kjole enda, men er på leting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...