Lcap Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Hvordan fjerner dere hår på legger, underliv? Synes alltid det blir stikkete /nuppete etter barbering, og det går kort tid før det må gjøres igjen.. Har forsøkt weet hårfjerningskrem med svamp, men synes ikke den var så god. I tillegg bør man nok ha en mildere variant til underlivet. Hadde vært bra med hårfjerning som hadde vart i et par dager, før man må gjøre det igjen og som ikke hadde gitt "stikkete" og sår hud. Har noen prøvd noen bra produkter?
Gjest Andrea93 Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Er vel ikke så mange flere alternativer enn barbering, krem eller voksing. Jeg vil ikke måtte "gro ut hår" i underlivet for å kunne vokse det vekk - det må jo være ca en halv cm før det hjelper med voks, så der sverger jeg til barbering annenhver dag. Utrolig kjedelig ting å bruke tid på, men har til gode å finne et bedre alternativ!
Lcap Skrevet 18. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2014 voks er tingen Ja, tenker at det kan holde litt lenger ja Har du forsøkt voks hjemme? Evt hvilken type?
Lcap Skrevet 18. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2014 Er vel ikke så mange flere alternativer enn barbering, krem eller voksing. Jeg vil ikke måtte "gro ut hår" i underlivet for å kunne vokse det vekk - det må jo være ca en halv cm før det hjelper med voks, så der sverger jeg til barbering annenhver dag. Utrolig kjedelig ting å bruke tid på, men har til gode å finne et bedre alternativ! Nei er enig det, vil helst ikke gro ut..men hadde det vært noe som holdt en stund så kunne jeg kanskje klart å vente til det ble en halv cm .. Det er kjempekjedelig, i tillegg synes jeg det blir så "stikkete" av barbering...
Frisørdama Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Barberer både her og der.. Har ikke tålmodighet til å spare ut hår for voksing, og det går fortere å barbere hver gang i dusjen enn å drive med kremer og sånn, synes jeg.
Lcap Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2014 Barberer både her og der.. Har ikke tålmodighet til å spare ut hår for voksing, og det går fortere å barbere hver gang i dusjen enn å drive med kremer og sånn, synes jeg. Er enig i det. Det går jo forsåvidt fort å ta det daglig, men jeg leter etter noe som kunne holdt 2-3 dager.. Og ikke blitt så nuppete som jeg hvertfall blir etter barbering.
Frisørdama Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Jeg har ikke prøvd det selv, men kanskje noen her har erfaring med sånn maskin som napper ut hårene?
kattaa Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Barbering + lys (bruker sensepil). Fungerer bra for meg. Har store områder helt uten hår nå, og der det vokser så vokser det sakte, og hårene er myke så det stikker ikke. Er litt dyrt, men for meg var det absolutt verdt det.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Barberer annenhver dag. Har ei venninne som vokser, men mellom voksingen har hun jo endel hår (fordi det må være av en viss lengde før man kan vokse igjen). Så det man "vinner" på at det holder lengre, faller jo bort igjen fordi man må gå en stund med hår der nede. Hun har nå fått en helt ny problemstilling i livet sitt, dvs at hun ikke føler hun kan bli med noen hjem / ligge med noen de 2-2,5 ukene hun er hårete.. Så hvorfor ikke bare barbere? Anonymous poster hash: 39c2d...d72
Lcap Skrevet 18. september 2014 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2014 Barbering + lys (bruker sensepil). Fungerer bra for meg. Har store områder helt uten hår nå, og der det vokser så vokser det sakte, og hårene er myke så det stikker ikke. Er litt dyrt, men for meg var det absolutt verdt det. Okey, smart. Skal sjekke ut det. Men kan dette brukes "overalt" på kroppen? Eller kun på legger?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Jeg barberer musa, men synes det alltid klør så veldig noen dager etterpå. Anonymous poster hash: c539e...ec1
kattaa Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Okey, smart. Skal sjekke ut det. Men kan dette brukes "overalt" på kroppen? Eller kun på legger? Lyset er ganske sterkt så anbefales ikke å bruke akkurat den jeg har i ansiktet mtp øynene. Jeg bruker den på legger, under armene og underlivet. For meg fungerer det kjempebra, men resultater varierer mye fra person til person så er dessverre aldri en garanti for at det kommer til å fungere som man ønsker. Men har man pengene til å prøve så anbefaler jeg det. Burde kanskje gå for en nyere modell. Min er noen år gammel. Vet ikke om teknologien er blitt litt bedre. Anbefales å undersøke slik at man får det beste resultatet
Lcap Skrevet 18. september 2014 Forfatter #14 Skrevet 18. september 2014 Lyset er ganske sterkt så anbefales ikke å bruke akkurat den jeg har i ansiktet mtp øynene. Jeg bruker den på legger, under armene og underlivet. For meg fungerer det kjempebra, men resultater varierer mye fra person til person så er dessverre aldri en garanti for at det kommer til å fungere som man ønsker. Men har man pengene til å prøve så anbefaler jeg det. Burde kanskje gå for en nyere modell. Min er noen år gammel. Vet ikke om teknologien er blitt litt bedre. Anbefales å undersøke slik at man får det beste resultatet Det der skal jeg jammen sjekke ut. Takk for svar og tips!
Gjest Kritisk Skrevet 19. september 2014 #15 Skrevet 19. september 2014 Ja, tenker at det kan holde litt lenger ja Har du forsøkt voks hjemme? Evt hvilken type? du må gå til hudpleie salong, nytter ikke holde på med underlivsvoksing hjemme. Hudpleieren fjerner det du vil ha fjerna, tar ca 8 min - vosj!
Lcap Skrevet 19. september 2014 Forfatter #16 Skrevet 19. september 2014 du må gå til hudpleie salong, nytter ikke holde på med underlivsvoksing hjemme. Hudpleieren fjerner det du vil ha fjerna, tar ca 8 min - vosj! Ok, det hørtes jo greit ut. Må det være 0,5 cm da? Har du vært på noen salonger i Oslo?
halo Skrevet 19. september 2014 #17 Skrevet 19. september 2014 (endret) Fjernet det aller meste med laser! Utrolig deilig å slippe den regelmessige barbering og voksingen Koster jo "litt", men absolutt verdt det. Endret 19. september 2014 av halo
Gjest lipgloss Skrevet 19. september 2014 #18 Skrevet 19. september 2014 Ja, tenker at det kan holde litt lenger ja Har du forsøkt voks hjemme? Evt hvilken type? Ja har prøvd det,endte opp med masse blåmerker og my gris,går jevnlig til bare clinic i Stavanger og tar brasiliansk,legger,lår og under armer.
pluttipott Skrevet 20. september 2014 #19 Skrevet 20. september 2014 I underlivet: For å unngå nupper, noe som er både plagsomt, lite pent å se på og kan føre til at man må operere ut byller (!!), barber MED hårene, altså nedover! Da vil du ikke risikere at du stenger hårene inne i huden og at hårsekkene blir betent.
KaDust Skrevet 20. september 2014 #20 Skrevet 20. september 2014 Voks og epilator. Epilator under armer og på ben, voks til intimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå